تماشا کنید: تریلر ریمیک GTA: San Andreas در Unreal Engine 5 توسط طرفداران منتشر شد

طرفداران یک تریلر از ریمیک بازی GTA: San Andreas منتشر کردند که با موتور گرافیکی «آنریل انجین ۵» بهینه شده است.

پس از گذشت دو دهه، بازی Grand Theft Auto: San Andreas همچنان به عنوان یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های سری «سرقت بزرگ اتومبیل» به شمار می‌آید. چندین سال است که طرفداران در انتظار ریمیک برای این بازی محبوب هستند. اما در حال حاضر این موضوع کمی از دور از ذهن به نظر می‌رسد. شرکت «راکستار» (Rockstar) اکنون تمام تمرکز خود را روی توسعه GTA VI گذاشته است.

جزئیات قابل‌توجه در تریلر ریمیک بازی GTA: San Andreas

یک کاربر در فضای مجازی، تریلر ریمیک بازی San Andreas را به اشتراک گذاشته است. آنچه که در تریلر مشاهده می‌شود، بهینه‌سازی بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 است. خوشبختانه، محیط و چشم‌انداز شهر «لوس سانتوس» (Los Santos) با کمک فناوری «آنریل انجین» بسیار خوب کار شده است. البته نیاز است در طراحی شخصیت‌ها بیشتر کار شود. با دیدن این تریلر، بی‌شک طرفداران تمایل دارند روزی پروژه بازسازی این بازی محبوب به واقعیت تبدیل شود.

ریمیک بازی GTA: San Andreas

سال گذشته، شرکت Rockstar نسخه ریمستر سه‌گانه کلاسیک GTA را برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم و رایانه شخصی منتشر کرد. متاسفانه عنوان GTA: Definitive Edition با واکنش‌های تندی از سوی منتقدان و اهالی رسانه مواجه شد. البته Rockstar برای رفع برخی از مشکلات موجود در این نسخه، چند آپدیت منتشر کرده است.

طبق گزارش‌های جدید، پروژه بعدی شرکت «راکستار»، بازی GTA VI است. این شرکت هنوز تاریخ انتشار این بازی مورد انتظار را اعلام نکرده است. سال گذشته، طرح‌های اولیه این بازی توسط هکرها در فضای مجازی منتشر شد. شرکت Rockstar این اتفاق را بسیار بد توصیف کرد. اما گفت تاثیری روی روند تولید این بازی نخواهد گذاشت. شما می‌توانید تریلر ریمیک بازی GTA: San Andreas را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.