در بروزرسانی جدید واتساپ امکان ارتباط با افراد مشهور فراهم شد

52141889 1006

واتساپ به تازگی قابلیت جدیدی به کانال های خود اضافه کرده با این ویژگی کاربران می توانند با افراد مشهور ارتباط برقرار کنند.

واتساپ اخیراً ویژگی جدیدی به  کانال‌های خود اضافه کرده است که باعث می‌شود برندها، افراد مشهور و چهره‌های عمومی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. Channels یا کانال  که در اواخر سال ۲۰۲۳ راه اندازی شد، به این کاربران اجازه می دهد مستقیماً برای دنبال کنندگان خود پیام ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: نقض حق اختراع به ضرر اپل تمام شد؛ ورود اپل واچ ممنوع!

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، اعلام کرد که واتس اپ چهار ویژگی جدید و هیجان انگیز را به کانال ها اضافه کرده است. از این پس مدیران کانال ها می توانند پیام های صوتی ارسال کنند. این ویژگی در به‌روزرسانی‌های سریع، اشتراک‌گذاری تکه‌های پشت صحنه یا فقط چت کردن با دنبال‌کنندگان کاربرد دارد.

در مرحله بعد، به Channels قابلیت نظرسنجی افزوده شده است. اگر از نظرسنجی‌ها در گروه‌های WhatsApp استفاده کرده باشید، می‌دانید که چقدر مفید هستند. مدیران از این پس می توانند نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف، مانند معرفی محصولات جدید یا محتوایی مورد نظر خود ، از فالوورها بپرسند.

تغییر بزرگ دیگر این است که کانال ها اکنون می توانند چندین ادمین داشته باشند. این به ویژه برای سازمان‌ها یا برندهای بزرگی که باید کانال خود را فعال نگه دارند و به پیام‌ها سریع پاسخ دهند بسیار مفید است.

در نهایت، دنبال کنندگان می توانند به روز رسانی های جالب از کانال ها را در وضعیت WhatsApp خود به اشتراک بگذارند. این بدان معناست که افراد بیشتری ممکن است این به‌روزرسانی‌ها را ببینند و به کانال‌ها کمک می‌کند مخاطبان خود را افزایش دهند.

گرچه زمان مشخصی برای به روز رسانی اعلام نشده اما قابلیت های جدید واتساپ از مرحله آزمایش گذر کرده اند بنابراین به زودی در دسترس همه قرار خواهند گرفت. به نظر می رسد که این ویژگی‌های جدید کانال‌های واتس‌اپ را برای مدیران و دنبال‌کنندگان جذاب‌تر و تعاملی‌تر می‌کنند.

واتس‌اپ با توانایی ارسال پیام‌های صوتی، ایجاد نظرسنجی، داشتن چندین ادمین، و امکان اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌ها به دنبال‌کنندگان، گام‌های بزرگی برای بهبود نحوه اتصال افراد و اشتراک‌گذاری محتوا در پلتفرم خود برداشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ارتباط با افراد مشهور قابلیت جدید واتساپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.