دایره پشتیبانی زبان برنامه نویسی چت بات هوش مصنوعی بارد به ۱۸ عدد رسید

طبق اعلام گوگل در یک بیانیه، چت بات هوش مصنوعی بارد این شرکت حالا می‌تواند ۱۸ زبان برنامه‌نویسی مختلف را درک کند و به پرسش‌های کاربران پاسخ دهد.

اخیراً گوگل تغییرات مهمی را در بارد اعمال کرده است. چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل، به جز زبان‌های ژاپنی و کره‌ای، اکنون از زبان‌های برنامه‌نویسی دیگری نیز پشتیبانی می‌کند. پیش‌تر نیز گوگل اعلام کرده بود که معرفی چت بات جدید خود را به دلیل همین مسئله افزایش دامنه زبان‌های پشتیبانی شده، به تعویق خواهد انداخت و پس از آن، چت بات بارد گوگل معرفی شد و در دسترس کاربران قرار گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


چت بات هوش مصنوعی بارد

گوگل در یک اطلاعیه اعلام کرده است که با افزایش حضور توسعه‌دهندگان برای کدنویسی در بارد، زبان‌های کدنویسی بیشتری به این چت‌بات اضافه خواهند شد.

افزونه سرویس Replit که پیش‌تر محدود به زبان پایتون بود، اکنون انواع گسترده‌ای از زبان‌های برنامه‌نویسی از جمله C++، JavaScript، Ruby، PHP، SQL، Dart و Swift را پشتیبانی می‌کند. ویژگی Export to Replit اکنون از ۱۸ زبان پشتیبانی می‌کند.

چت بات هوش مصنوعی بارد

چت بات هوش مصنوعی بارد

در تابستان سال گذشته، گوگل سرویس Replit را به‌صورت انحصاری برای زبان پایتون ادغام کرد، به‌طوری که کاربران می‌توانستند دستورها را در بارد برای درخواست تشکیل کد وارد کنند و پس از ایجاد، از گزینه Share با عنوان Export to Replit استفاده می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد افزوده شدن تعداد زبان‌های برنامه‌نویسی پشتیبانی شده در چت بات هوش مصنوعی بارد چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: Google

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.