آپدیت اندروید ۱۴ برای گلکسی A52 منتشر شد

پس از گلکسی A52s، اکنون آپدیت اندروید ۱۴ برای گلکسی A52 نیز منتشر شده است و کاربران این گوشی می‌توانند این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

در راستای به‌روزرسانی گوشی‌های واجد شرایط اندروید ۱۴ و رابط کاربری جدید، سامسونگ این به‌روزرسانی را برای یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های میان‌رده‌‌ی خود، یعنی گلکسی A52 5G منتشر کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آپدیت اندروید ۱۴ برای گلکسی A52

بر اساس اطلاعات منتشرشده در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، غول کره‌ای صنعت فناوری، چند روز پس از انتشار آپدیت رابط کاربری جدید خود یعنی One UI 6 برای گلکسی A52s 5G، این به‌روزرسانی را برای کاربران اروپایی گوشی سامسونگ گلکسی A52 5G نیز منتشر کرده است و کاربران می‌توانند نسبت به دانلود آن اقدام کنند.

احتمالا این آپدیت بزرگ نرم‌افزاری برای سایر کاربرانی که در منظقه اروپا ساکن نیستند به زودی ارائه شود و در چند روز آینده بتوانند آن را دریافت کنند.

One UI 6 تغییراتی ازجمله بازطراحی منو تنظیمات سریع (پنل نوتیفیکیشن)، مرتب‌سازی اعلان‌ها بر‌اساس زمان، ساده‌کردن نام اپلیکیشن‌های داخلی، امکان تغییر فونت و جابه‌جایی ساعت در لاک اسکرین، ویجت‌های بهبودیافته و دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر به منو تنظیمات باتری را با شامل شده است.

آپدیت اندروید 14 برای گلکسی A52

آپدیت اندروید 14 برای گلکسی A52

از قابلیت‌های دیگر رابط‌ کاربری جدید کره‌ای‌ها می‌توان به ویجت‌های مختلف دوربین، کشیدن و رها‌کردن فایل‌ها و عکس‌ها، ابزار‌‌های ادیت پیشرفته‌ی عکس و ویدئو، امنیت بهبودیافته با استفاده از مسدود‌کننده‌ی خودکار، پشتیبانی از رمزعبور یک‌‌بار‌مصرف برای اشتراک‌گذاری اینترنت همراه و… اشاره کرد.

باید توجه داشت که اندروید ۱۴ آخرین نسخه‌ی اندرویدی است که گوشی‌های گلکسی A52 و گلکسی A52 5G و گلکسی A52s 5G دریافت می‌کنند؛ اما به‌احتمال زیاد سامسونگ برای گوشی‌های نام‌برده، رابط کاربری جدید خود یعنی One UI 6.1 را نیز منتشر کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آپدیت اندروید ۱۴ برای گلکسی A52 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.