خودروهای لوکس بازیکنان تیم ملی به گمرک رسید؛ ۲۰ میلیارد سود، نوش جان مهدی خان ترابی باشد!

یکی از پادش‌های بازیکنان تیم ملی برای صعود به جام جهانی، حواله واردات خودرو بود و با ورود خودروهای لوکس بازیکنان تیم ملی به گمرک بوشهر جنجال‌های زیادی به پا شده است.

به گزارش تکراتو و به نقل از اطلاعات آنلاین، باتوجه به اینکه حواله واردات خودرو یکی از پاداش‌های صعود تیم ملی ایران به جام جهانی برای ملی‌پوشان بود.

حالا بازیکنان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران که دغدغه‌ای جز شاد کردن دل مردم در برهه حساس جام جهانی نداشتند و با نمایش‌های درخشانشان برابر انگلیس و آمریکا حقیقتا دل مردم ایران را از صمیم قلب شاد کردند، وقت را غنیمت دانسته و در حال واردات خودروهای لاکچری هستند که جایزه رویکردشان به اتفاقات در ایام جام جهانی است. روز گذشته اطلاعاتی از خودروهای ۵ تن از ملی‌پوشان فاش شد و حالا امروز دو نفر دیگر به این فهرست اضافه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: قیمت شوکه‌کننده خودرو در افغانستان ؛ بنز و شورولت را از افغانستان بخرید! [+جدول]

ورود خودروهای لوکس بازیکنان تیم ملی

اخیراً از بوشهر خبرهایی مبنی بر ورود اتومبیل‌های پنج بازیکن سرشناس تیم ملی ایران به گمرک این شهر رسیده است. براساس سندی که در دسترس رسانه طرفداری قرار گرفته، پیام نیازمند، علی قلی زاده و احمد نوراللهی پورشه ماکان به کشور وارد کردند.

مهدی ترابی، نظریه‌پرداز نجات کشور نیز با مجوز خود اقدام به واردات یک خودرو مازراتی کرده (که گرانترین خودرو در این ترکیب است) و سردار آزمون نیز یک دستگاه رنجرور ولار وارد کشور کرده است.

خودروهای لوکس بازیکنان تیم ملی به گمرک رسید؛ این ترابیِ مازراتی دوست!

خودروهای لوکس بازیکنان تیم ملی به گمرک رسید؛ این ترابیِ مازراتی دوست!

لازم به ذکر است که سایر بازیکنان تیم ملی نیز این مجوز را در اختیار دارند که هر کدام با استفاده از مجوز واردات حواله خودرو یک دستگاه اتومبیل وارد کشور کنند.

ماشین‌های علی بیرانوند و صادق محرمی هم از راه رسیدند! [بروزرسانی ۱ تیر ۱۴۰۲]

در روزهایی که صحبت درباره حواله وارد کردن خودرو لوکس خارجی برای ملی پوشان فوتبال داغ شده و نام چند بازیکن هم رسانه‌ای شده است، بد نیست نگاهی به سند واردات خودرو پورشه ماکان ۲۰۲۳ علیرضا بیرانوند و صادق محرمی بیاندازید.

به نظر می‌رسد پورشه ماکان سود خوبی برای فروش در بازار داخلی دارد چراکه از ۵ حواله فاش شده دیروز هم سه حواله مربوط به پیام نیازمند، علی قلی‌زاده و احمد نوراللهی پورشه ماکان بودند. در هر حال سند منتشر شده در خصوص علی بیرانوند و صادق محرمی را در ادامه ببینید:

خودروهای لوکس بازیکنان تیم ملی به گمرک رسید؛ این ترابیِ مازراتی دوست!

خودروهای لوکس بازیکنان تیم ملی به گمرک رسید؛ این ترابیِ مازراتی دوست!

بیشتر بخوانید: دفتر رهبری:‌ روش طرح فروش یکپارچه خودرو حرام و خلاف شرع است! [بروزرسانی: تکذیب شد]

سود بازیکنان تیم ملی از فروش خودروهای لاکچری وارداتی چقدر است؟

بازیکنان تیم ملی از جمله مهدی ترابی و سردار آزمون در روزهای اخیر با واردات خودروهای لاکچری به کشور که درواقع پاداش عملکرد درخشانشان در گروه دوم جام جهانی قطر با دریافت ۷ گل و ثبت دو شکست است در روزهای اخیر خبرساز شده‌اند. حالا سایت آخرین خبر با استناد به قیمت روز خودروهای وارداتی بازیکنان تیم ملی به محاسبه سود حاصل از فروش این خودروها پرداخته است. ارقامی که در یک کلام باید نجومی توصیف شوند!

خودروهای لوکس بازیکنان تیم ملی به گمرک رسید؛ سود 20 میلیاردی آقا مهدی با مازراتی!

خودروهای لوکس بازیکنان تیم ملی به گمرک رسید؛ سود 20 میلیاردی آقا مهدی با مازراتی!

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ورود خودروهای لوکس بازیکنان تیم ملی به گمرک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.