ایرباس محصولات خود را در چین می سازد

شرکت هواپیماسازی ایرباس یکی از بزرگترین سازندگان این حوزه محس وب شده و به صورت چند ملیتی اداره می شود. به تازگی این شرکت خط تولید خود را در چین راه اندازی کرده و برای اولین بار یک هواپیمای مونتاژ شده در منطقه تیانجین را به مشتری اروپایی تحویل داد.

به گزارش سیناپرس، شرکت هواپیماسازی ایرباس از این پس برخی از محصولات خود را در چین تولید خواهد کرد. بر این اساس گفته می شود نخستین ایرباس چینی به یک مشتری اروپایی تحویل داده شد. بر اساس گزارش رسمی شرکت ایرباس، روز سه شنبه شرکت هواپیمایی ویز ایر مجارستان، بزرگترین شرکت هواپیمایی ارزان قیمت اروپای مرکزی و شرقی، اولین هواپیمای ایرباس مدل A321neo خود را که در خط مونتاژ نهایی ایرباس در چین مونتاژ شده است، طی مراسمی ویژه تحویل گرفت.

کریستوف شرمپ، مدیر کل مرکز تحویل ایرباس در تیانجین، در رابطه با موضوع فوق گفت که این تحویل نقطه عطفی برای ایرباس تیانجین است.

وی در ادامه توضیحاتش افزود: در پس زمینه بهبود اقتصادی قوی چین، FAL Asia به افزایش ظرفیت مونتاژ خود ادامه داده و به پاسخگویی به تقاضای مشتریان بین المللی بیشتر و تزریق انگیزه جدید به بازار حمل و نقل هوایی جهانی کمک خواهد کرد.

گفتنی است این خط تولید برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای خرید مدل محبوب ایرباس A321، در تیانجین راه اندازی شده و در سال ۲۰۲۱ شرکت ایرباس آمادگی تولید مدل A321  خود را در چین اعلام کرد. لازم به ذکر است که مدل A321neo، بزرگترین عضو خانواده A320 محسوب شده و می تواند تا ۲۴۴ مسافر را حمل کند.

به گزارش سیناپرس، به نظر می رسد بر اساس سیاست های جدید ایرباس، از این پس شاهد تولید تعداد بیشتری از این هواپیما در چین خواهیم بود زیرا در ماه آوریل سال جاری میلادی، ایرباس از ساخت دومین خط مونتاژ در تیانجین برای گسترش ظرفیت تولید هواپیماهای مسافربری خانواده A320 برای پاسخگویی به تقاضای مشتریان جهانی خبر داد.

مترجم:ندااظهری

منبع: english.news.cn

نوشته ایرباس محصولات خود را در چین می سازد اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.