خرید سی پی کالاف؛ یک ضرورت بزرگ یا هزینه‌ای اضافه؟

خرید سی پی کالاف؛ یک ضرورت بزرگ یا هزینه‌ای اضافه؟

بازی کال آف دیوتی موبایل یکی از بهترین بازی‌های موبایلی تاریخ است و هر روز میلیون‌ها گیمر سراغش می‌روند. هر چند این بازی در نگاه اول کاملا رایگان است و برای اجرایش به یک اینترنت خوب و گوشی مناسب (که دسترسی به این دو مورد در کشورمان همیشه کار آسانی نیست!) نیاز داریم اما هزینه‌های دیگری مانند خرید سی پی وجود دارند که می‌توانند به پیشرفت شما در بازی کمک کنند. اگر می‌خواهید بیشتر با خرید سی پی و ضرورت خرید این آیتم بیشتر آشنا شوید، با ما همراه بمانید!

<!–

–>

کال آف دیوتی موبایل در مسیر Pay to Win شدن!

همان طور که گفتیم، بازی کال آف دیوتی موبایل یک بازی کاملا رایگان است اما سیاست‌های اکتیویژن در سال‌های اخیر تغییر کرده و با توجه به میلیون‌ها گیمر این بازی، برنامه‌های کسب درآمد خود از این بازی را تا حدی تغییر داد. برای مثال حالا در فروشگاه این بازی در مقایسه با گذشته، آیتم‌های بیشتری وجود دارند که تنها راه رسیدن به آن‌ها خرید CP کالاف دیوتی است.

با وجود تغییر سیاست‌های اکتیویژن، هنوز پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای تنها راه پیشرفت در بازی CoD: Mobile نیستند و در مواردی، بهتر است برای داشتن عملکرد بهتر اصلا سراغ خرید سی پی نروید!

خرید سی پی کالاف؛ یک ضرورت بزرگ یا هزینه‌ای اضافه؟ - ویجیاتوخرید سی پی کالاف؛ یک ضرورت بزرگ یا هزینه‌ای اضافه؟ - ویجیاتو

خرید سی پی برای چه کسانی مناسب است؟

پس از شروع بازی کال آف دیوتی، شاید این تصور برایتان به وجود بیاید که با هزینه‌ای کوچک، می‌توانید سرعت پیشرفت خود را با سی پی بیشتر کنید اما واقعیت بسیار متفاوت است. پس از شروع بازی و زمانی که هنوز یک گیمر حرفه‌ای نیستید، سی پی آیتم خیلی تاثیرگذاری برای شما نیست و می‌توانید چند هفته اول را با بهبود تکنیک‌ها و حرفه‌ای‌تر شدن، بدون نیاز به خرید آیتم‌های درون‌برنامه‌ای در بازی پیشرفت کنید.

نکته مهم دیگر درباره خرید CP، استفاده درست از آن است. زمانی که هنوز زیر و بم دنیای کال آف دیوتی را نشناخته‌اید، ممکن است سی پی خود را خرج آیتم‌هایی کنید که هیچ ارزشی ندارند و به شما در مسیر پیشرفت کمک نمی‌کنند.

با این حال اگر از دنیای تازه‌کارهای بازی کالاف دیوتی موبایل خارج شدید و می‌دانید میان دیگر کالاف‌بازها، یک پروگیمر به حساب می‌آیید، می‌توانید با خیالی راحت با خرج کردن درست سی پی، به سادگی مسیر پیشرفت خود را هموار کنید.

چطور سی پی‌های خود را درست خرج کنیم؟

اگر از سطح بازی خود مطمئن هستید و تصمیم به خرید سی پی گرفته‌اید، بهتر است استراتژی درستی برای خرج کردن سی پی داشته باشید. به طور کلی هیچ استراتژی ثابتی برای خرج کردن سی پی وجود ندارد و در هر فصل کالاف‌، بهتر است CP را خرج چند آیتم مشخص کنید.

برای فهمیدن این موضوع که کدام آیتم‌ها ارزشش را دارند، راه‌های زیادی وجود دارد؛ برای مثال می‌توانید در کامیونیتی‌های فعال بازی کال آف دیوتی موبایل در ایران حضور داشته باشید و با دیگر گیمرهای حرفه‌ای این بازی تبادل نظر کنید. مدت‌ها است در یوتیوب نیز افراد زیادی آموزش‌های زیادی درباره خرید آیتم‌های مناسب از فروشگاه بازی‌های کال آف دیوتی منتشر می‌کنند و این ویدئوها هم می‌توانند یک منبع مناسب برای شما باشند.

در کنار این موضوع، می‌توانید هدف مشخصی برای خودتان تعیین کنید و بر اساس آن هدف، سراغ خرید آیتم‌های بازی کال آف دیوتی موبایل بروید. برای مثال برخی از گیمرها ترجیح می‌دهند سلاح‌های قدرتمند بازی را خریداری کنند اما برخی هم به اسکین‌ها، اپراتورها و ویژگی‌های ظاهری علاقه بیشتری دارند.

در صورتی که در کامیونیتی‌های فارسی نتوانستید اطلاعات خوبی درباره آیتم‌های فروشگاه پیدا کنید، می‌توانید با جستجو در ردیت، درباره بهترین آیتم‌هایی که می‌توان با سی پی خرید اطلاعات جامعی به دست بیاورید.

خرید سی پی کالاف؛ یک ضرورت بزرگ یا هزینه‌ای اضافه؟ - ویجیاتوخرید سی پی کالاف؛ یک ضرورت بزرگ یا هزینه‌ای اضافه؟ - ویجیاتو

با خرید CP کالاف می‌توانید کسب درآمد داشته باشید!

بسیاری از ما تنها برای تفریح و سرگرمی سراغ بازی‌ها می‌رویم اما بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای در کنار سرگرمی، از بازی کال آف دیوتی موبایل کسب درآمد می‌کنند! اکثر کاربران برای کسب درآمد از بازی کال آف دیوتی، پس از خرید سی پی، آن را روی آیتم‌های مهم و کاربردی بازی هزینه می‌کنند. در کنار این موضوع، با پیشرفت در بازی و لول آپ کردن سلاح‌های مختلف و باز کردن اسکین‌ها و اپراتورهای جدید، اکانت این کاربران حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد.

پس از این مرحله، کاربران اکانت کالاف دیوتی خود را به فروش می‌رسانند و با توجه به لول اکانت، آیتم‌های موجود، میزان سی پی، سیزن پس، ریجن اکانت و … حساب کالاف چیزی بین ۲۰۰ هزار تا دو میلیون تومان قیمت می‌خورد. با توجه به این مورد، اگر سی پی خود را به درستی خرج کنید نه تنها می‌توانید با فروش اکانت هزینه‌های خرید CP را به دست بیاورید بلکه حتی به سود خوبی هم می‌رسید.

خرید سی پی فوری، امن و ارزان

خرید سی پی هر چند بسیار آسان به نظر می‌رسد اما باید به نکات مختلفی توجه کنید تا خریدی آسان، امن و البته ارزان داشته باشید. فروشگاه لینتا گیم، با پشتیبانی ۲۴ ساعته، ضمانت عدم ذخیره‌سازی اطلاعات حیاتی حساب، کمترین قیمت و سریع‌ترین زمان واریز سی پی به حساب کال آف دیوتی موبایل، می‌تواند بهترین انتخاب برای یک خرید منطقی باشد. لینتا گیم فروشگاهی است که توسط گیمرها و برای گیمرها طراحی شده و دغدغه‌های کاربران، یکی از مهم‌ترین مواردی است که تیم‌های فروش و پشتیبانی به آن توجه می‌کنند.

در صورتی که می‌خواهید تجربه یک خرید خوب را داشته باشید، بهتر است پس از بررسی نکاتی که در این مطلب به آن اشاره کردیم، با مدنظر قرار دادن آیتم‌هایی که می‌خواهید، سراغ خرید سی پی از لینتا گیم بروید و از رقبا و دوستانتان در کالاف پیشی بگیرید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.