خالق بازی‌های Fallout علاقه زیادی به اقتباس تلویزیونی آن دارد

خالق بازی‌های Fallout علاقه زیادی به اقتباس تلویزیونی آن دارد

به‌نظر می‌رسد خالق بازی‌های Fallout (فال‌اوت) هم درست مثل بسیاری از مخاطبان، مجذوب اقتباس تلویزیونی آن شده و از محصول آمازون تمجید کرده است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۲۰ سریال برتر اکشن کره‌ایهیجان به سبک کره‌ای ها
20 سریال برتر اکشن کره‌ای20 سریال برتر اکشن کره‌ای

تیم کین که خالق مجموعه فال‌اوت محسوب می‌شود، چندی پیش طی یک پادکست از علاقه خود به سریال اقتباسی آمازون گفت و اینکه چقدر از دیدن بازی‌اش در قالب لایو اکشن خوشحال است:

آن‌ها صحنه‌های عظیم با بودجه تولید فوق‌العاده‌ای داشتند… بازیگری شخصیت‌ها نیز باورنکردنی بود. تماشای فال‌اوت در حالتی که به واقعیت تبدیل شده، سوررئال بود.

وی در ادامه توضیح داد دلیل اصلی علاقه شدیدش به سریال Fallout، وفاداری آن به بازی‌ها است. به گفته او همه چیز در این سریال درست مانند عناوین فال‌اوت به‌نظر می‌رسد.

این سریال کاملا حس و حال فال‌اوت را دارد. به من اعتماد کنید، انجام چنین کار دشوار است. من می‌دانم انجام آن چقدر دشوار است.

سریال Falloutسریال Fallout

سه روز پیش تایید شد که سریال Fallout برای فصل دوم تمدید شده و علاقه‌مندان می‌توانند منتظر ادامه ماجراجویی‌های لوسی باشند. صدالبته که باتوجه به موج عظیم ایجاد شده توسط این سریال و میزان استقبال فوق‌العاده مخاطبان، چنین اتفاقی کاملا مورد انتظار بود.

در این میان بازی‌های سری فال‌اوت نیز با رشد چشم‌گیر بازیکن مواجه شده‌اند. Fallout 76 امروز شاهد رکورد جدیدی در تعداد بازیکنان همزمان خود در استیم بود و فال‌اوت ۴ نیز دوباره پس از سال‌ها به اوج بازگشته است.


مطلب پیشنهادی:برترین سریال‌های کمدی تمام دوراناز پیدایش زمان تا ابدآلاباد شاد زندگی کنید!
برترین سریال‌های کمدی تمام دورانبرترین سریال‌های کمدی تمام دوران


تاریخچه کامل یوبیسافت | از عرش به فرش

بازی Sonic Frontiers 2 توسط سگا در دست ساخت قرار دارد - ویجیاتوبازی Sonic Frontiers 2 توسط سگا در دست ساخت قرار دارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.