حضور ۴۰ کمپانی بازی‌سازی در فستیوال Summer Game Fest 2023

«جف کیلی» (Geoff Keighley)، موسس و مجری فستیوال Summer Game Fest اعلام کرد ۴۰ کمپانی بزرگ بازی‌سازی در مراسم امسال شرکت می‌کنند. گفتنی است رویداد Summer Game Fest در ماه ژوئن برگزار می‌شود.

چیزی تا زمان برگزاری رویدادهای گیمینگ در تابستان باقی نمانده است. برخی از این رویدادها توسط یک شرکت بازی‌سازی برگزار می‌شود (مانند رویداد Devolver Digital Direct) یا برخی از رویدادها توسط توسعه‌دهندگان پلتفرم‌های بازی برپا می‌شود (مانند شوکیس پلی استیشن). ماه ژوئن میزبان رویدادهای مختلف گیمینگ است و یکی از آن‌ها فستیوال Summer Game Fest خواهد بود. این فستیوال با مدیریت «جف کیلی» (مجری و خالق برنامه The Game Awards) در تاریخ هشتم ماه ژوئن (مصادف با ۱۸ خرداد ۱۴۰۲) برگزار می‌شود.

تایید حضور بزرگ‌ترین ناشران صنعت بازی‌های کامپیوتری در فستیوال Summer Game Fest

او در پست توییتری اعلام کرد ۴۰ ناشر و کمپانی بازی‌سازی در فستیوال مذکور حضور پیدا می‌کنند. تاکنون حضور شرکت‌هایی مانند «اسکوئر انیکس» (Square Enix)، «سی‌دی پراجکت رد» (CD Projekt Red)، «سگا» (SEGA)، «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts)، «دلولور دیجیتال» (Devolver Digital) و «بخش بازی‌سازی برادران وارنر» (Warner Bros Games) در این رویداد تایید شده است. گفتنی است شرکت «نینتندو» تنها توسعه‌دهنده کنسول بازی است که در این Summer Game Fest امسال شرکت نمی‌کند. همچنین حضور «مایکروسافت» (Microsoft) و «سونی» (Sony) در این رویداد تایید شده است.

فستیوال Summer Game Fest 2023

علاوه بر موارد فوق، به نظر می‌رسد شرکت تولیدکننده محتوای نمایشی «نتفلیکس» (Netflix) قرار است برای نخستین بار در رویداد SGF 2023 حضور پیدا کند. گفتنی است «نتفلیکس» قرار است عناوین قابل‌توجهی را برای طرفداران معرفی کند. رویداد SGF 2023 در سالن Youtube Theater کالیفرنیا برگزار می‌شود. هنوز مشخص نیست که این رویداد آیا به صورت زنده از پلتفرم‌های استریم پخش می‌شود یا خیر. شایان ذکر است شرکت Bethesda قصد دارد نمایش بلندی از گیم‌پلی بازی «استارفیلد» (Starfield) را منتشر کند.

بلیط شرکت در فستیوال SGF 2023 هم‌اکنون از طریق سامانه Ticketmaster به فروش می‌رسد. قیمت خرید بلیط این مراسم حدود ۳۵ الی ۴۵ دلار خواهد بود. این امکان وجود دارد بلیط‌ها خیلی سریع به فروش رسند؛ بنابراین علاقه‌مندان باید فوراً برای شرکت در این فستیوال به خرید بلیط اقدام کنند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.