حضور محمد علی کلی در بازی WWE 2K24 تایید شد

شرکت ۲K Games با انتشار تریلری حضور «محمد علی کلی» (Muhammad Ali Clay)، اسطوره بوکس سنگین وزن جهان در بازی WWE 2K24 را تایید کرد. برای مطالعه ادامه خبر بازی WWE 2K24 همراه ما باشید.

به گزارش خبرگزاری VGC، تریلر جدید بازی WWE 2K24 لحظات برجسته‌ای از حالت نمایشی ۴۰Years of WrestleMania و همچنین انواع مسابقات جدید از جمله آمبولانس، تابوت و داور مهمان را نشان می‌دهد. با این حال، در لحظات پایانی ویدیو، ما شاهد نمایش کوتاهی از «محمد علی» هستیم که در کنار رینگ ایستاده و سپس وارد مسابقه می‌شود.

گفتنی است اسطوره بوکس جهان در اولین رویداد اصلی WrestleMania نیز حضور داشت که در آن داور بود. هنوز مشخص نیست که آیا بدین منظور است که این مسابقه در حالت Showcase قرار می‌گیرد یا خیر؛ به عبارت دیگر، آیا ما شاهد حضور چهار شرکت‌کننده هالک هوگان، رُدی پایپر، پاول اورندورف و آقای تی در بازی WWE 2K24 خواهیم بود یا خیر.

محمد علی کلی در بازی WWE 2K24؛ تاریخ عرضه جدیدترین نسخه کشتی‌کج

همچنین «محمد علی کلی» به عنوان شخصیت قابل‌بازی در عنوان مبارزه‌ای UFC 5 در کنار «مایک تایسون» (Mike Tyson) نیز حضور داشت. شایان ذکر است تازه‌ترین نسخه از سری WWE 2K در تاریخ ۸ مارس (مصادف با ۱۸ اسفند ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S)، «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

محمد علی در بازی WWE 2K24

کاربران هم‌اکنون می‌توانند بازی WWE 2K24 را پیش‌خرید نمایند. نسخه استاندارد بازی مذکور با قیمت معمول ۶۰ دلار و نسخه دیلاکس با قیمت ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد. نسخه دیلاکس شامل Rhea Ripley و Bianca Belair به عنوان یک کاور دوگانه است. نسخه دیلاکس یک Season Pass، یک بسته پاداش و Nightmare Family Pack را شامل می‌شود. Nightmare Family Pack دارای چهار سوپراستار و سه کارت MyFaction است.

بازیکنانی که هر نسخه از بازی WWE 2K24 را پیش‌سفارش کنند، پکیج Nightmare Family را دریافت خواهند کرد. این پکیج دارای دو نسخه جایگزین Cody Rhodes (Undashing و Stardust)، نسخه ۱۹۷۶ Dusty Rhodes و Superstar Billy Graham خواهد بود. شما می‌توانید تریلر جدید بازی WWE 2K24 را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.