حضور فرهنگی ایران در نمایشگاه کتاب بلگراد

نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد ۲۹ مهر تا ۷ آبان، با حضور جمهوری اسلامی ایران در محل نمایشگاه بین‌المللی این کشور برگزار می‌شود.

به گزارش سینا پرس، نمایشگاه امسال با شعار «زنده باد کتاب» با حضور ۴۰۰ غرفه‌دار از داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود و مهمان افتخاری آن کشور فرانسه خواهد بود.

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صربستان با بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب به زبان‌های صربی، فارسی و انگلیسی و همچنین به نمایندگی از مؤسسه خانه کتاب در سالن ۴، پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

همچنین برنامه رونمایی از سه کتاب تازه منتشر شده رایزنی فرهنگی کشورمان شامل آخرین شماره نشریه نور ویژه گردشگری ایران، کتاب دوزبانه فارسی، صربی منتخب اشعار شاعران معاصر ایران و فرهنگنامه ساده ایران ویژه نوجوانان به زبان صربی روز دوشنبه ۲۳ اکتبر (اول آبان) از ساعت ۱۷ در سالن شماره ۱ سالن یووان یووانویچ زمایی (Hala ۱A, sala Jovan Jovanović Zmaj) رونمایی و معرفی خواهد شد.

در تقویم رویداد‌های فرهنگی اروپای جنوب شرقی، از چندین دهه پیش پایان اکتبر متعلق به نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد است.

این بزرگترین نمایشگاه منطقه‌ای است که به کتاب اختصاص دارد و با هدف ارتقای خلاقیت ادبی و آموزش، تبادل فرهنگی با کشور‌های خارجی و موضوعات ادبی و اجتماعی برگزار می‌شود و میزبان بیش از ۲۰۰ هزار بازدید کننده است.

نوشته حضور فرهنگی ایران در نمایشگاه کتاب بلگراد اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.