حجم بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty برای PS5 مشخص شد

حساب توییتر PlayStationSize از حجم دریافتی بسته‌الحاقی Phantom Liberty برای کنسول «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) رونمایی کرد. این بسته‌الحاقی از بازی «سایبرپانک ۲۰۷۷» (Cyberpunk 2077) در تاریخ ۴ مهر ۱۴۰۲ برای کنسول‌های نسل حاضر «سونی» (Sony)، «مایکروسافت» (Microsoft) و پلتفرم PC منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری PSU، اولین و آخرین بسته‌الحاقی بازی Cyberpunk 2077 با نام Phantom Liberty به‌زودی از راه می‌رسد و بازیکنان می‌توانند با اطمینان از حجم این DLC به نصب و تجربه آن بپردازند. در همین حال، حساب توییتر PlayStationSize که همیشه اطلاعات موثقی پیرامون حجم بازی‌ها روی کنسول‌های شرکت Sony ارائه می‌دهد، اعلام کرده که حجم بازی Phantom Liberty روی کنسول PS5 معادل ۳۳.۲۷ گیگابایت است.

گفتنی است دارندگان کنسول PS5 برای نصب نسخه کامل بازی Cyberpunk 2077 به فضای خالی ۸۹.۳۱ گیگابایت احتیاج دارند. این حجم جدید از بازی Cyberpunk 2077 به دلیل به‌روزرسانی ۲.۰ و بسته‌الحاقی (DLC) است. شرکت «سی دی پراجکت رد» (CD Projekt Red) اعلام کرده است به‌روزرسانی ۲.۰ کیفیت بازی Cyberpunk 2077 را از پایه تغییر می‌دهد و آن را به یک تجربه نوین برای علاقه‌مندان تبدیل می‌کند.

حجم بازی Phantom Liberty

توصیه CD Projekt Red به کاربران برای شروع دوباره بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

توسعه‌دهندگان Cyberpunk 2077 همچنین توصیه می‌کنند که به جای انتخاب یک فایل ذخیره قدیمی، کاربران بازی را از نو آغاز کنند تا از همه تغییرات اعمال شده در آن بهره‌مند شوند. می‌توان گفت این ایده بدی نیست، زمانی که کاربران آن فایل ذخیره قدیمی را انتخاب کنند، بازی از آن‌ها درخواست می‌کند که شخصیت خود را مطابق با سیستم پیشرفته جدید طراحی نمایند. اگر از قبل در حال تنظیم مجدد بازی مذکور هستید، شما ممکن است با یک صفحه کاملاً تازه ماجراجویی در «نایت سیتی» (Night City) را آغاز کنید.

بسته‌الحاقی Phantom Liberty در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر ۱۴۰۲) برای کنسول‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوتر شخصی (PC) منتشر می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.