جیک پال با نمایشی بیرحمانه رایان بورلند را در راند اول ناک اوت کرد + ویدیو

جیک پال کار ساده ای برابر رایان بورلند داشت و در همان راند اول با ناک اوت حریف خود را شکست داد تا دهمین پیروزی اش در بوکس حرفه ای را جشن بگیرد. این ستاره شبکه های اجتماعی در شرایطی مقابل این بوکسور گمنام قرار گرفت که مبارزه های بزرگی در مقابل رقبای شناخته شده تر را رد کرده بود و به همان رویه خود برای طی کردن رویکرد سنتی برای رسیدن به هدفش که قهرمانی جهان است، وفادار ماند. پال مبارزه خود با بورلند را با ضربات آزمایشی و هوک آغاز کرد.

لحظه ناک اوت شدن رایان بورلند توسط جیک پال

جیک پال که در این مسابقه شورتی با پرهای قرمز- اشاره ای مستقیم به لقبش «خروس»- به پا داشت از همان ابتدا سیلی از مشت ها را روانه سروصورت بورلند کرد. یک ضربه مشت راست از پال باعث شد که در همان دو دقیقه ابتدایی مسابقه، بورلند به لرزش بیفتد اما توانست روی پا بایستد. اما پال به قصابی کردن بورلند در کنار رینگ و چسبیده به طناب ادامه داد و ترکیبی از ضربات را به بدن و سر و صورت او وارد می کرد.

بورلند دست هایش را روی صورتش گرفته بود تا در برابر سیل ضربات پال از خود محافظت کند و داور نیز از نزدیک نظاره گر درگیری بین دو بوکسور بود. در نهایت بورلند زانو زد و داور مسابقه را متوقف کرد و پال را با امتیاز ناک اوت، برنده اعلام کرد. پال در پایان مسابقه گفت: «می خواستم کمی بیشتر طول بکشد تا طرفداران وقت بیشتری داشته باشند اما بسیار خوشحالم که اینجا هستم. اگر اول نباشید، آخر هستید… این مرد ۱۹ مسابقه را تجربه و بسیار باتجربه بود، به همین خاطر حدس می زند که باید پیش تر نیز برویم. من برای مسابقه های بزرگ آماده ام، دارم تند و تیز می شوم و بوکس زندگی من است».

لحظه ناک اوت شدن رایان بورلند توسط جیک پال
لحظه ناک اوت شدن رایان بورلند توسط جیک پال
لحظه ناک اوت شدن رایان بورلند توسط جیک پال
لحظه ناک اوت شدن رایان بورلند توسط جیک پال
لحظه ناک اوت شدن رایان بورلند توسط جیک پال

اکنون جیک پال رکورد سه پیروزی پیاپی پس از تجربه اولین شکستش به دست تامی فیوری را تجربه می کند. پال سال گذشته در سه مسابقه شرکت کرده و پس از شکست از فیوری، در مقابل نیت دیاز و آندره آگوست به پیروزی رسید.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.