جزئیات پردازنده، باتری و طراحی ردمی K70 Ultra فاش شد

redmi k70 ultra spec leaks

لیکر معروف Digital Chat Station (DCS) که جزئیات را در ویبو به اشتراک می‌گذارد در آخرین پست خود، اطلاعات فنی گوشی ردمی K70 Ultra فاش کرد.طبق اطلاعاتی که DCS منتشر کرده گوشی K70 Ultra از پنل OLED TCL C8 با رزولوشن ۱.۵K استفاده خواهد کرد. طراحی آن نیز نسبت به نسل قبلی خود بهتر شده و با ترکیب فلز و شیشه توانسته شکل جذاب‌تری به آن ببخشد. علاوه بر این تغییراتی در رنگ نیز ایجاد کرده که می‌تواند امتیاز مثبتی برای قرار گرفتن در لیست بهترین گوشی های ۲۰۲۴ کسب کند.


بیشتر بخوانید: 


مشخصات ردمی K70 Ultra شیائومی

مشخصات پس از بررسی کلی گوشی ردمی K70 Ultra به لحاظ طراحی ظاهری، بهتر است به سراغ گزینه‌های بعدی که این گوشی را احتمالا جزء بهترین گوشی های شیائومی ۲۰۲۴ خواهد کرد بیاندازیم. احتمال اینکه این دستگاه به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مدیاتک مجهز باشد زیاد است؛ بااینحال این اطلاعات به تائید رسمی شرکت شیائومی نرسیده. انتظار می‌رود گزینه‌ی پلاسی که در کنار ۹۳۰۰ گذاشته شده واقعی باشد و نسبت به مدل قبلی یعنی Dimensity 9300 سرعت بیشتری داشته باشد.

علاوه بر این، شایعات می‌گویند که شیائومی با هدف بهبود تجربه بازی از یک تراشه گرافیک اختصاصی استفاده کرده که اگر این گفته‌ها صحیح باشد می‌توانیم بگوییم به نوعی با یکی از بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی نیز طرف هستیم. DCS ادعا می‌کند برای بهبود عملکرد در زمینه اجرایی بازی، از باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند، در این دستگاه استفاده خواهد شد.

مشخصات ردمی K70 Ultra شیائومی

علاوه بر این، گزارش‌های قبلی که درباره‌ی مشخصات Redmi K70 Ultra پخش شده بود نشان می‌دهند که این دستگاه دارای ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 خواهد بود. جزئیات درباره سیستم دوربین هنوز مشخص نیست، اما شایعات حاکی از آن است که Redmi K70 Ultra دارای یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی همراه با یک سنسور ultra-wide و یک لنز ماکرو خواهد بود.

البته باید توجه داشت که تمام اطلاعاتی که تاکنون از آن خبر داریم توسط افشاگران به بیرون درز کرده و هیچ‌کدام از اینها توسط شیائومی تائید رسمی نشده. اما همانطور که اطلاعات دیگر گوشی‌ها پیش از عرضه فاش می‌شوند، انتظار می‌رود تا زمان عرضه رسمی این گوشی که احتمالا در نیمه اول ۲۰۲۴ است، جزئیات بیشتر، واقعی‌تر و البته تائید شده منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.