جزئیات به‌روزرسانی‌های آینده‌ی بازی Wo Long برای ۲۰۲۳ منتشر شد

کمپانی کوئی تکمو (Koei Tecmo) و استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) به تازگی از نقشه‌ی راه بازی Wo Long: Fallen Dynasty برای سال ۲۰۲۳ رونمایی کرده‌اند.

ماساکازو هیرایاما (Masakazu Hirayama)، تهیه‌کننده و کارگردان بازی، بیان کرده که در نقشه‌ی راه آن‌ها برای بازی، هدف این است که هر ماه چیزی برای بهبود تجربه‌ی بازی در اختیار بازیکنان قرار داده شود. گفتنی است که اولین محتویات جدید بازی در ماه آگوست در دسترس قرار می‌گیرند. این محتویات شامل مرحله‌ی اضافی (پارت دوم Boss Rush)، بهبودهایی در گیم‌پلی مربوط به تعادل و غیره می‌شود. در رابطه با باس راش، این ویژگی برای اولین بار در پچ ۱.۰۸ در ماه مه به بازی اضافه شد و ماموریت‌هایی با دشواری بالاتر را با تمرکز روی باس‌هایی که در اولین ماموریت ظاهر نشدند، ارائه کرد. این ماموریت‌ها را به صورت کوآپ نیز می‌توانید تجربه کنید.

ماه سپتامبر با محتویات بیشتری همراه است که شامل بسته‌ی الحاقی پولی Conqueror of Jiangdong و موارد رایگانی نظیر اسپل جدید، کراس‌اوور با بازی  Lies of P و بهبودهای کلی می‌شود. بسته‌ی الحاقی ذکر شده نیز خود شامل داستان، مرحله، سلاح، دشمنان، سطح دشواری، تجهیزات جدید و غیره می‌شود و از طرفی محتوای پایان بازی جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. ماه اکتبر نیز تنها شامل بهبودهای کلی می‌شود و محتوای جدیدی به همراه نخواهد داشت.

نقشه‌ی راه Wo Long

ماه نوامبر در کنار بهبودهای کلی، همکاری با سری Nioh را به همراه دارد و در نهایت در ماه دسامبر سال جاری میلادی شاهد عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی پولی سوم بازی یعنی Upheaval in Jiangxiang در کنار موارد رایگانی نظیر اسپل جدید و بهبودهای همیشگی خواهیم بود. بسته‌ی الحاقی ذکر شده از نظر تنوع محتوا مشابه‌ی بسته‌ی دوم خواهد بود. طبق گفته‌ی سازنده، محتواهای مربوط به همکاری با دیگر بازی‌ها، با آنچه که با کراس‌اوور Naraka: Bladepoint انجام شد، متفاوت خواهد بود.

از طرفی در رابطه با بهبودهای کلی، هدف گسترش دامنه‌ی استراتژی با تمرکز بر اکشن و نقش‌آفرینی و بهبود سهولت بازی است. به عنوان مثال در اکشن این شامل تقویت منحصربه‌فرد بودن هر نوع سلاح موجود، گسترش هنرهای رزمی و غیره است. همچنین در رابطه با رابط کاربری، به مواردی که استفاده از آن‌ها چندان آسان نیست، پرداخته خواهد شد.

Wo long

در نهایت هیرایاما در مورد بهبودهای نسخه‌ی کامپیوتر بازی گفته است:

ما نمی‌توانیم در مورد آینده بدون صحبت در مورد مشکلات گذشته و حال بازی صحبت کنیم. ما برای ناراحتی ایجاد شده برای همه‌ی کسانی که نسخه‌ی کامپیوتر Wo Long را از زمان انتشار آن تجربه می‌کنند، پوزش می‌خواهیم. من می‌توانم به شما اطمینان دهم که تیم توسعه به معنای واقعی کلمه تک تک گزارش‌های ارسال شده در مکان‌های مختلف را خوانده است و ما اولویت را برای بهینه‌سازی و رفع اشکالات ذکر شده قرار داده‌ایم. با این حال، سخت‌افزارهای مختلفی در هر خانواده وجود دارد و در حالی که تیم ما به گسترش بازی پس از عرضه ادامه می‌دهد، بررسی مشکلات و رفع صحیح آن‌ها زمان می‌برد. من قول می‌دهم که ما به بهبودها ادامه خواهیم داد تا بتوانید در اسرع وقت با خیالی آسوده بازی کنید. بابت این تاخیر پوزش می‌طلبیم.

در نهایت از صمیم قلب، از همه‌ی کسانی که نه تنها برای تجربه‌ی بازی ما وقت می‌گذارند، بلکه آن‌هایی که نظرات، استریم‌ها و اسکرین‌شات‌های خود را برای ما ارسال کرده  تا به ما در بهبود تجربه برای همه‌ی بازیکنان کمک کنند، قدردانی می‌کنیم. برای برآورده کردن انتظارات شما، تیم سازنده متعهد است که بازی را برای شما لذت‌بخش‌تر کند. با در نظر گرفتن این موضوع، امیدوارم بتوانیم روی حمایت مداوم شما از Wo Long: Fallen Dynasty حساب کنیم.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی در دسترس است. این بازی همچنین روی سرویس گیم پس قرار دارد.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۱,۶۹۹,۰۰۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۱,۵۲۰,۰۰۰

تومان

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.