جذاب ترین ادکلن های مردانه سال ۲۰۲۴

اگر از سرگردانی در فروشگاه‌های بزرگ و بی‌هدف گشتن به دنبال ادکلن بعدی خود خسته شده‌اید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

وقتی به دنبال جذاب‌ترین ادکلن‌های مردانه می‌گردید، تشخیص اینکه کدام‌یک را انتخاب کنید دشوار است. تعداد زیادی ادکلن جذاب وجود دارد که البته بعد از مدتی انگاه همه بوی یکسانی می‌دهند.

پس قبل از اینکه همان ادکلن قدیمی همیشگی را بخرید بهتر است به فهرست ما از جذاب‌ترین ادکلن های مردانه سال ۲۰۲۴ نگاهی بیندازید.

۱. آتلانتیس برند بلواطلس

۱۰ ادکلن مردانه جذاب سال ۲۰۲۴

در صدر فهرست جذاب‌ترین ادکلن‌های مردانه سال ۲۰۲۴ آتلانتیس برند بلواطلس (Atlantis Blu Atlas) جذاب و مرموز قرار دارد.

این ادکلن الهام‌گرفته از جنگل‌های ساحلی بالی رایحه‌ای دارد که آن را فراموش نخواهید کرد.

آتلانتیس یک ابرقهرمان واقعی است؛ همان‌قدر که مناسب ماجراجویی آخر هفته است، برای استفاده در محل کار هم مناسب است.  

۲. کرید اَونتوس

۱۰ ادکلن مردانه جذاب سال ۲۰۲۴

کرید اونتوس (Creed Aventus) تصویر یک جنگجو بر پشت اسبی نجیب را تداعی می‌کند که برای نجات جهان می‌جنگد. پس اگر دوست دارید چنین مردی باشید، یا حداقل بوی او را بدهید، این‌یکی برای شماست.

کرید پرفروش‌ترین عطر در تاریخ این برند، الهام‌بخش و قدرتمند و برای مردانی است که به اندازه کافی شجاع هستند که از آن استفاده کنند.

۳. ساوج دیور

۱۰ ادکلن مردانه جذاب سال ۲۰۲۴

ادکلن ساوج برند دیور (Sauvage Dior) زمانی که اولین بار در سال ۲۰۱۵ عرضه شد یک ادکلن شگفت‌انگیز بود. با این حال همچنان یکی از محبوب‌ترین‌هاست. کافی است عطر آن به مشامتان بخورد تا دلیلش را متوجه شوید.

ساوج اغواکننده را در هر موقعیتی می‌توانید استفاده کنید اما شاید بهتر باشد آن را برای یک شب گرم تابستانی، زمانی که می‌خواهید کسی را واقعاً تحت تاثیر قرار دهید ذخیره کنید.

۴. وان میلیون پاکورابان

۱۰ ادکلن مردانه جذاب سال ۲۰۲۴

مدل وان میلیون برند پاکو رابان (One Million Paco Rabanne) یکی دیگر از ادکلن های محبوبی است که احتمالاً دیده‌اید. بطری آن که با الهام از شمش طلا طراحی شده تمام آنچه را که باید درباره این ادکلن بدانید به شما می‌گوید.

جسورانه و قدرتمند است و توجهات را به خود جلب می‌کند. اگر می‌خواهید مردانگی‌تان را به نمایش بگذارید این ادکلن جذاب را فراموش نکنید.

۵. توسکان لدر تام فورد

۱۰ ادکلن مردانه جذاب سال ۲۰۲۴

برند تام فورد که به خاطر مجموعه محصولات جذاب خود که مظهر تجمل است شناخته‌ می‌شود در لیگ خاص خودش قرار دارد. این عطر خاص چرم توسکانی (Tom Ford Tuscan Leather) یکی از جذاب‌ترین رایحه‌های موجود در ادکلن‌های لوکس این برند است.

تحریک‌کننده و اغواگر، تجملاتی و پرقدرت مناسب آن دسته از مردان فریبنده و باهوشی است که برای رسیدن به چیزی که در زندگی می‌خواهند از پا نمی‌نشینند.

۶. وای اینتنس ایو سن لورن

۱۰ ادکلن مردانه جذاب سال ۲۰۲۴

نسخه ارتقایافته ادکلن Y این برند قطعاً نظر شما را جلب خواهد کرد. ادو پرفیوم وای اینتنس ایو سن لورن (Yves Saint Laurent Y Eau De Parfum Intense) همان شکل بطری نمادین ادکلن اصلی وای را دارد اما با رنگی تیره‌تر که آن را مرموز و جذاب می‌سازد.

۷. باس هوگو باس

۱۰ ادکلن مردانه جذاب سال ۲۰۲۴

این رایحه شاید کمی قدیمی باشد اما همچنان در فهرست جذاب ترین ادکلن‌های مردانه قرار دارد. (Boss by Hugo Boss) ادکلن بسیار محبوب و مظهر مردانگی پالایش شده است.

اگرچه طراحی شیشه آن بسیار ساده است،‌ اما شکلی کاملاً کلاسیک دارد که همه آن را تشخیص خواهند داد.

۸. بلو شنل

۱۰ ادکلن مردانه جذاب سال ۲۰۲۴

یکی دیگر از کلاسیک‌های جذاب بلو د شنل (Bleu de Chanel) است. رایحه‌ای که کهنه نمی‌شود و اعتماد به نفس را بالا می‌برد. ترکیبات به کار رفته در آن می‌تواند حواس هر کسی را پرت کند.

این ادکلن در یک شیشه ساده و آبی مرموز قرار گرفته که اگر قبلاً از آن استفاده نکرده‌اید قطعاً باید آن را امتحان کنید.

۹. پرادا لونا روزا اوشن

۱۰ ادکلن مردانه جذاب سال ۲۰۲۴

پردا لونا روزا (Prada Luna Rossa Ocean) تماماً درباره اکتشاف و بیرون آمدن از دل امواج است. این ادکلن برای مردانی طراحی شده که دوست دارند محدودیت‌ها را پشت سر بگذارند و همیشه به دنبال کاوش در افق‌های تازه‌اند.

۱۰. پولو بلک رالف لورن

۱۰ ادکلن مردانه جذاب سال ۲۰۲۴

این نسخه خاص از رالف لورن به اسم پولو بلک (Ralph Lauren Polo Black) ترکیبی جسورانه از رایحه‌های گرمسیری و چوب دارد که باعث جذابیت هرچه تمام‌تر آن می‌شود.

جسورانه، مدرن و پیچیده است و این احتمالاً تمام چیزی است که آرزو دارید در یک بطری شیک باشد.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.