تولید کد فعال‌سازی ویندوز؛ جدیدترین توانایی پنهان ChatGPT

chatgpt scams 63f8a7c1a7147ca4e87d2d99 jpeg

چت‌بات ChatGPT می‌تواند کارهای هیجان‌انگیز زیادی انجام دهد و هر‌بار این سؤال را در ذهن ما ایجاد می‌کند که چه زمانی قرار است محدودیت توانایی‌های این هوش مصنوعی را ببینیم. یوتیوبری به نام Enderman موفق شده است ازطریق چت جی‌پی‌تی سریال فعال‌سازی ویندوز ۹۵ را بسازد.

به‌گفته‌ی Enderman، مکانیزم فعال‌سازی ویندوز ۹۵ بسیار ساده‌تر از سایر نسخه‌ها مثل ویندوز XP است. ChatGPT به‌گونه‌ای طراحی شده است که اگر به‌طور‌مستقیم خواستار کد فعال‌سازی ویندوز ۹۵ شوید، چنین کاری برای شما انجام نمی‌دهد. با‌این‌حال، اگر به شیوه‌ای هوشمندانه سؤالات خود را مطرح کنید، این هدف دست‌یافتنی خواهد شد.

Enderman جزئیات کامل فرمت کد فعال‌سازی ویندوز ۹۵ را برای ChatGPT توضیح داد. ChatGPT در ابتدا نتوانست کد مناسبی بر‌اساس فرمت مدنظر بسازد. یکی از عددهای کد فعال‌سازی باید بر عدد هفت بخش‌پذیر باشد. نکته‌ی مهم اینکه ظاهراً ChatGPT فعلا مًفهوم بخش‌پذیری ریاضی را درک نمی‌کند.

Enderman در‌نهایت پس از چند بار تلاش موفق شد ChatGPT را به تولید کدهای فعال‌سازی معتبر وادار کند. یکی از این کدها در مراحل نصب ویندوز ۹۵ به‌درستی عمل کرد. Enderman می‌گوید مدل زبانی GPT-3 محدودیت‌های کد فعال‌سازی را به‌درستی درک نمی‌کند و تعداد کدهای کاربردی‌ای که می‌سازد، چندان زیاد نیست؛ اما GPT-4 عملکرد بهتری دارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.