تماشا کنید: ویدیو مقایسه گرافیکی GT Sport و Gran Turismo 7 در PSVR

کاربری با انتشار ویدیویی در فضای مجازی، عملکرد گرافیکی دو بازی GT Sport و Gran Turismo 7 را در هدست‌های واقعیت مجازی PSVR مقایسه کرده است.

به گزارش وب‌سایت wccftech، کانال یوتیوب ElAnalistaDebits ویدیو مقایسه‌ای از عملکرد گرافیکی بازی‌های GT Sport و Gran Turismo 7 در هدست‌های PSVR به اشتراک گذاشته است. در واقع هدف این ویدیو مقایسه کیفیت گرافیکی هدست‌های PSVR و PSVR2 است. بازی GT Sport در سال ۲۰۱۷ عرضه شد که به صورت رسمی از هدست PSVR1 پشتیبانی می‌کند، در حالی که اکنون بازی Gran Turismo 7 قابلیت پشتیبانی از هدست PSVR2 را پیدا کرده است.

این یک مقایسه کاملاً منصفانه‌ای نیست. چون بدون درنظر گرفتن قابلیت PSVR، بازی GT7 از گرافیک بهتری نسبت به GT Sport برخوردار است. در اصل، این ویدیو می‌خواهد پیشرفت گرافیکی دو هدست PSVR و PSVR2 را به چالش بکشد. بازی واقعیت مجازی Gran Turismo از تمام ویژگی‌های نسل جدید هدست PSVR2 از جمله ردیابی عنبیه چشم و تریگرهای تطبیق‌پذیر و واکنش‌های لمسی کنترلرها پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، کلیه ۴۵۰ خودرو حاضر در بازی اصلی در نسخه VR بازی حضور دارند. همچنین گرافیک فنی و کیفیت بصری مشابه بازی اصلی است. بازیکنان در نسخه VR می‌توانند در تمامی رقابت‌های آنلاین GT7 شرکت کنند.

مقایسه GT Sport و Gran Turismo 7

بازی‌های GT Sport و Gran Turismo 7 اکنون برای پلتفرم‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4) و «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) قابل دریافت است. شرکت «سونی» (Sony) دسترسی به هدست PSVR2 را تنها برای PS5 ممکن کرده است. شما می‌توانید ویدو مقایسه گرافیکی این دو بازی در هدست‌های واقعیت مجازی PSVR مشاهده کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.