تماشا کنید: نمایش خیره‌کننده گرافیک بازی Hogwarts Legacy روی پردازنده RTX 4090

یک کاربر در فضای مجازی ویدیویی از بازی Hogwarts Legacy با کیفیت ۴K منتشر کرده است که این بازی فانتزی را در حال اجرا روی پردازنده گرافیکی RTX 4090 با حالت DLSS3 نشان می‌دهد.

در طی چند روز گذشته، کاربران زیادی در فضای مجازی، ویدیوهایی از عملکرد گرافیکی عنوان Hogwarts Legacy روی رایانه‌های شخصی منتشر کردند. یکی از یوتیوبرهای آلمانی با نام Digital Dreams، موفق شده از طریق ReShade توسعه‌یافته توسط خودش، جلوه‌های ردیابی پرتو نور بازی را بیشتر کند.

گرافیک بازی Hogwarts Legacy

علاوه بر این، این کاربر از ترفند غیررسمی برای بهبود حالت Ray-Tracing بازی Hogwarts Legacy استفاده کرده است که ما پیش‌تر در یک پُست جداگانه در مورد آن اشاره کردیم. دارندگان نسخه رایانه شخصی بازی مزبور از برخی مشکلات کیفیت Ray-Tracing این عنوان رنج می‌بردند و اکنون این ترفند غیررسمی این مشکل را تاحدودی برطرف می‌کند.

شما می‌توانید نمایش خیره‌کننده گرافیک بازی Hogwarts Legacy روی PC را در ویدیو زیر تماشا کنید. Hogwarts Legacy در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) روی رایانه شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس، در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۳ (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳ مرداد ۱۴۰۲) روی نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.