تماشا کنید: تریلر گیم پلی بازی فن‌مید Star Wars: Deathroopers منتشر شد

«استفانو کاگنانی» (Stephano Cagnani) اخیراً دو اپیزود از بازی کوتاهی بر اساس آی‌پی «جنگ ستارگان» (Star Wars) با موتور «آنریل انجین ۵» (Unreal Engine 5) منتشر کرده است. این بازی فن‌مید Star Wars: Deathtroopers نام دارد که بازیکنان باید مقابل تعداد بی‌شماری از سربازان زامبی مقابله کنند. هدف اصلی این عنوان نجات‌یافتن از شورش زامبی‌ها است.

اپیزود اول بازی فن‌مید Star Wars: Deathroopers در منطقه Star Destroyer اتفاق می‌افتد، در حالی که اپیزود دوم در مکان «اندور» (Endor) جریان دارد. بازیکنان باید مسیر دسترسی به Outpost را پیدا و فعال کنند، سپس آن‌ها با طیف گسترده‌ای از زامبی‌ها رو‌به‌رو می‌شوند.

احتمال اقدام قانونی دیزنی علیه سازنده بازی فن‌مید Star Wars

ابتدا باید گفت ساخت چنین پروژه مستقلی توسط یک نفر کار فوق‌العاده‌ای تلقی می‌شود. «کاگنانی» توانسته با موتور Unreal Engine 5 یک اثر چشم‌نواز و جذاب را تولید کند. خبر بد اینجاست که او برای توسعه بازی فن‌مید Star Wars از شرکت «دیزنی» (Disney) اجازه نگرفته است و با وجود فن‌مید بودن، باز هم ممکن است با جریمه نقدی مواجه شود. با این حال، بازی مذکور بسیار کوتاه است و شاید مشکلی بابت آن به وجود نیاید.

بازی فن‌مید Star Wars

ما امیدوار هستیم که توسعه‌دهندگان با دیدن پروژه نامبرده، به فکر ساخت یک بازی ترسناک بر اساس فرانچایز Star Wars بیفتند. امیدواریم «دیزنی» این ایده را در آینده نزدیک به حقیقت تبدیل کند. طراحان و مادسازان در طی سال‌های گذشته، دموهای فن‌میدی با کمک موتور Unreal Engine 5 ساخته‌اند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به Superman Demo UE5، STALKER و Diablo 2 Remake Demo اشاره کرد. شما می‌توانید تریلر گیم پلی بازی فن‌مید Star Wars را در پایین صفحه تماشا کنید:

نظر شما درباره بازی فن‌مید «جنگ ستارگان» چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.