تماشا کنید: تریلر نسخه Early Access بازی Boundary منتشر شد

استودیو چینی Surgical Scalpels به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی مولتی‌پلیر Boundary به مناسب عرضه نسخه Early Access آن در پلتفرم «استیم» (Steam) منتشر کرد. این بازی قرار است علاوه بر رایانه شخصی، برای کنسول‌های نسل نهمی «سونی» (Sony) و «مایکروسافت» (Microsoft) نیز عرضه شود.

استودیو Surgical Scalpels بالاخره تصمیم گرفت نسخه آزمایشی بازی شوتر چندنفره آنلاین Boundary را روی پلتفرم Steam عرضه کند. این استودیو همچنین به مناسبت این اقدام، تریلر جدیدی از این بازی در فضای مجازی به اشتراک گذاشت. شما می‌توانید تریلر جدید بازی Boundary را در پایین صفحه تماشا کنید:

گفتنی است بازی Boundary در نسخه‌های مختلف در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. نسخه اصلی (Basic Edition) بازی با قیمت ۲۵ دلار به فروش می‌رسد، در حالی که نسخه دیلاکس (Delux Edition) با ارائه حالت بتل پس، با قیمت ۳۵ دلار عرضه می‌شود. نسخه کامل «اولتیمات» (Ultimate Edition) نیز با انواع اسکین‌ها و محتویات جانبی با قیمت ۴۵ دلار به فروش می‌رسد.

نسخه Early Access بازی Boundary

معرفی نسخه Early Acess بازی Boundary؛ عدم پشتیبانی نسخه آزمایشی بازی از حالت پرتو رهگیری نور

بازی Boundary به عنوان یکی از پیشگامان ارائه قابلیت «رهگیری پرتو نور» (Ray-Tracing) در زمان معرفی شناخته می‌شد اما سازندگان آن در ادامه ترجیح دادند حالت‌های DLSS و RTX را در جریان توسعه بازی حذف کنند. سازندگان دلایل خود از حذف قابلیت Ray-Tracing بازی Boundary را این‌گونه شرح می‌دهند:

متاسفانه، ما نیاز بود قابلیت Ray-Tracing و حالت DLSS را در نسخه آزمایشی بازی Boundary حذف کنیم. دلیل اصلی این است که منابع توسعه ما نمی‌توانند چندین ویژگی فنی را به صورت هم‌زمان پشتیبانی کنند. این ویژگی پیشرفت‌های قابل توجهی در گیم پلی بازی Boundary به همراه نخواهد داشت. بنابراین، ما تمرکز خود روی قابلیت Ray-Tracing را از سال گذشته کاهش دادیم. این تصمیم برای ما آسان نبود. تیم فنی ما سال‌هاست که روی قابلیت مذکور برای توسعه گرافیک بازی Boundary کار کرده بود.

شایان ذکر است سازندگان به جای قابلیت «رهگیری پرتو نور»، از دو حالت گرافیکی FSR2 و XeSS استفاده می‌کنند. آن‌ها همچنین از حضور شرکت AMD در توسعه بخش فنی بازی Boundary نیز قدردانی می‌کنند. نسخه Early Acess بازی Boundary هم اکنون روی پلتفرم Steam قابل دریافت است. انتظار می‌رود نسخه کامل این بازی برای پلتفرم‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) و «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) در آینده نیز عرضه شود. Boundary یک شوتر چندنفره آنلاین است که بازیکنان در فضا بدون جاذبه، به مبارزه به‌یکدیگر می‌پردازند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.