تماشا کنید: تریلر معرفی همایش Summer Game Fest با حضور ده‌ها بازی کامپیوتری

در آستانه برگزاری همایش تابستانه «سامر گیم فست» (Summer Game Fest)، «جف کیلی» (Geoff Keighley) تریلری از بازی‌های بزرگ معرفی‌شده در این همایش منتشر کرد. گفتنی است عناوین بزرگی نظیر Mortal Kombat 1، Alan Wake 2 و Spider-Man 2 در این همایش حضور پیدا می‌کنند.

رویداد Summer Game Fest 2023 به راحتی به عنوان یکی از موردانتظارترین رویدادهای گیمینگ امسال شناخته می‌شود و به مانند مراسم TGA (The Game Awards) مخاطبان زیادی را به صورت هم‌زمان جذب می‌کند. در آستانه شروع رویداد SGF، تریلری یک‌ونیم دقیقه‌ای منتشر شده که به بازی‌هایی که در این رویداد حضور دارند، اشاره می‌کند. شما می‌توانید تریلر جدید معرفی بازی‌های موجود در همایش Summer Game Fest 2023 را در پایین صفحه تماشا کنید:

با کنسل‌شدن برگزاری مراسم E3، اکنون همایش Summer Game Fest 2023 به بزرگ‌ترین همایش گیمینگ امسال تبدیل شده است. گفتنی حدود ۴۰ ناشر و استودیو بازی‌سازی برای معرفی محصولات خود پا به این همایش خواهند گذاشت. آنطور که در تریلر مشاهده کردیم، نمایش بازی‌های Mortal Kombat 1 و Alan Wake 2 در این همایش قطعی است. این دو بازی به ترتیب در سپتامبر ۲۰۲۳ و اکتبر ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های نسل حاضر و PC عرضه می‌شود. همچنین این همایش برای اولین بار از بسته‌الحاقی بازی Cyberpunk 2077 رونمایی می‌کند. این بسته‌الحاقی با نام Phantom Liberty احتمالاً در پاییز امسال عرضه می‌شود.

تریلر همایش Summer Game Fest

تریلر همایش Summer Game Fest؛ برنامه‌های احتمالی سونی و مایکروسافت

این احتمال وجود دارد شرکت Xbox اولین بسته‌الحاقی از بازی Hi-Fi Rush را برای طرفداران معرفی کند و بالاخره یک نمایش مفصل از بازی مورد انتظار Hellblade 2 را ارائه دهد. از سوی دیگر، شرکت «سونی» (Sony) که به‌تازگی رویداد PlayStation Showcase را برگزار کرده است، شاید یک نمایش دیگر از بازی Spider-Man 2 برای SGF آماده کند و تاریخ دقیق عرضه آن را مشخص سازد.

شایان ذکر همایش Summer Game Fest قرار است برای اولین بار از پروژه‌های سورپرایزکننده‌ای پرده‌برداری کند. برخی از کاربران اعتقاد دارند نسخه‌های بعدی مجموعه Call of Duty و مجموعه Crash Bandicoot در این همایش معرفی می‌شوند. از طرف دیگر، شرکت Electronic Arts اولین گیم‌پلی از بازی FC EA Sports را به نمایش می‌گذارد و شاید سورپرایز تعجب‌برانگیز همایش مذکور معرفی رسمی بازی Grand Theft Auto 6 باشد. همایش Summer Game Fest 2023 در تاریخ ۸ ژوئن (مصادف با ۱۸ خرداد ۱۴۰۲) از طریق پلتفرم‌های Youtube و Twitch قابل تماشا خواهد بود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.