تماشا کنید: تاریخ عرضه Assassin’s Creed Nexus VR مشخص شد

شرکت «یوبیسافت» (Ubisoft) با انتشار تریلری از تاریخ عرضه بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed Nexus VR رونمایی کرد. این بازی در ماه نوامبر امسال برای پلتفرم‌های «متا کوئست ۲» (Meta Quest 2)، «متا کوئست ۳» (Meta Quest 3) و «متا کوئست پرو» (Meta Quest Pro) قابل دریافت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری GamingBolt، بازی Assassin’s Creed Nexus VR در خرداد امسال به طور رسمی معرفی شد و با توجه به آنچه که تاکنون از آن به نمایش درآمده، اثر جالب و حیرت‌انگیزی به نظر می‌رسد. اکنون شرکت Ubisoft تاریخ انتشار بازی مذکور را اعلام کرده است.

قبلاً مطرح شده بود این بازی در تعطیلات کریسمس سال ۲۰۲۳ روانه بازار می‌شود اما در حال حاضر شرکت یوبیسافت تایید کرد بازی Assassin’s Creed Nexus VR در تاریخ ۱۶ نوامبر (مصادف با ۲۵ آبان ماه) برای هدست‌های واقعیت مجازی Meta عرضه می‌شود. Ubisoft همچنین تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Nexus VR منتشر کرد که نشان می‌دهد چگونه آدم‌کشی‌ها، مبارزات و سایر موارد از این مجموعه محبوب را به یک تجربه واقعیت مجازی تبدیل کرده است.

بازی Assassin's Creed Nexus VR

سفر با حرفه‌ای‌ترین آدمکش‌ها در عنوان Assassin’s Creed Nexus VR

این تریلر نشان می‌دهد بازیکنان می‌توانند کنترل سه قهرمان «اتزیو» (Ezio)، «کانر» (Conner) و «کاساندرا» (Kassandra) را برعهده بگیرند. داستان بازی AC Nexus VR در سه دوره زمانی مختلف روی می‌دهد. عنوان Assassin’s Creed Nexus VR پس از عرضه در ماه نوامبر برای هدست‌های متا کوئست ۲، متا کوئست ۳ و متا کوئست پرو در دسترس خواهد بود.

این دومین بازی جدید از مجموعه پرطرفدار Assassin’s Creed است که در سال جاری به بازار می‌آید. گفتنی است بازی Assassin’s Creed Mirage هم در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر ۱۴۰۲) برای کنسول‌های نسل گذشته، نسل حاضر و پلتفرم کامپیوتر شخصی (PC) عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر گیم پلی بازی Assassin’s Creed Nexus VR را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.