آمازون در عینک جدید خود از اسپیکر و دستیار صوتی استفاده کرده است

عینک هوشمند آمازون با شارژدهی 6 ساعته معرفی شد

عینک آفتابی جدید آمازون که اخیرا توسط آن رونمایی شده شامل اسپیکر و یک باتری با شارژدهی ۶ ساعته است. در کنفرانس مطبوعاتی جدید این شرکت تازه ترین محصولات و دستاوردهای حوزه سخت افزار و نرم افزار به نمایش درآمد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در مراسم اخیر آمازون علاوه بر ارائه محصولات جدید از عینک Echo Frames رونمایی شد. این عینک مجهز به دستیار صوتی الکسا بوده و به اسپیکر نیز مجهز است. البته ظاهر آن مشابه عینک های معمولی موجود در بازار است. در این عینک بهبودهایی مانند افزایش شارژدهی و افزایش عمر باتری انجام گرفته است. با هربار شارژ می توان تا ۶ ساعت از این عینک استفاده کرد.

تبلیغات

همچنین قابلیت جفت سازی چند نقطه ای در این عینک پشتیبانی میشود. بدین ترتیب استفاده کنندگان این عینک می توانند ان را با دو دستگاه دیگر همگام سازی کرده و همچنین بین آنها جابجا شوند. علاوه بر آن دستیار الکسا می تواند در زمان انجام فعالیت جدید عینک را برای کاربر پیدا کند. آمازون عینک جدید Echo Frames را بهمراه هفت فریم از جمله اشکال مستطیل، گرد، مربع و … عرضه کرده که می تواند برای کاربران هیجان انگیز باشد. قرار است این عینک جدید با قیمت ۲۷۰ دلار در بازار به فروش برسد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.