تماشا کنید: تاریخ عرضه بازی Tchia برای سوییچ مشخص شد

طبق جدیدترین گزارش، بازی جهان آزاد Tchia که قبلاً روی «پلی استیشن» (PlayStation) و کامپیوترهای شخصی (PC) در دسترس بود، به‌زودی راهی کنسول «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) نیز خواهد شد. برای مطالعه ادامه خبر تاریخ عرضه بازی Tchia برای کنسول شرکت Nintendo همراه ما باشید.

استودیو Awaceb و شرکت Kepler Interactive در ماه گذشته اعلام کردند که بازی Tchia در تابستان ۲۰۲۴ در دسترس دارندگان «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) قرار می‌گیرد. اکنون تاریخ انتشار پورت نینتندو سوییچ بازی با پخش تریلر جدیدی اعلام شد.

بازی Tchia برای سوییچ

مکانیزم‌های گیم پلی بازی Tchia برای کنسول Switch چگونه است؟

بازی Tchia که اتفاقات آن در یک مجمع‌الجزایر استوایی خیالی الهام‌گرفته از کالدونیای جدید جریان دارد، روی مکانیک‌های مختلف حرکت در محیط مانند سُرخوردن، حرکات آکروباتیک و غیره متمرکز می‌شود. بازیکنان می‌توانند با بهره‌گیری از مهارت پرش روح، هدایت حیوانات و ابزارهای مختلف را به‌دست بگیرند. گفتنی است استودیو Awaceb با انتشار یک آپدیت، مهارت‌های Soul Melody، آیتم‌های تزئینی و محتواهای جدیدی را به این اثر اضافه کرد.

شایان ذکر است بازی مستقل Tchia در تاریخ ۷ تیر ۱۴۰۳ (۲۷ ژوئن ۲۰۲۴) روی کنسول Switch عرضه خواهد شد. این عنوان هم‌اکنون برای کنسول‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) و رایانه‌های شخصی (PC) قابل دریافت است.

بازی Tchia در جریان رویداد The Game Awards 2020 معرفی شد و در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۲ منتشر شود؛ اما تا مارس ۲۰۲۳ تاخیر خورد. این بازی توسط استودیوی مستقل Awaceb ساخته شده که اعضای آن در مجموع ۱۲ نفر هستند. همچنین عنوان مذکور توسط موتور گرافیکی «آنریل انجین» (Unreal Engine) توسعه یافته است. شما می‌توانید تریلر عرضه بازی Tchia برای سوییچ را در پایین صفحه تماشا کنید:

نظر شما درباره بازی Tchia و عرضه آن برای کنسول سوییچ چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.