تماشا کنید: بازی Stride: Fates راهی پلتفرم PS VR2 می‌شود

استودیو توسعه‌دهنده Joy Way اعلام کرد بازی واقعیت مجازی مبتنی بر پارکور Stride: Fates برای پلتفرم PS VR2 در دست توسعه قرار دارد. اما گفتنی است تاریخ انتشار آن هنوز به طور رسمی مشخص نشده است. برای مطالعه ادامه خبر بازی واقعیت مجازی Stride: Fates همراه ما باشید.

اگر گیمرها عاشق حرکات پارکور هستند، ما به آن‌ها فرانچایز Stride را پیشنهاد می‌دهیم. این بازی در نوامبر سال ۲۰۲۳ ابتدا برای پلتفرم‌های Quest 2 و Quest 3 عرضه شد و اکنون عنوان مذکور می‌خواهد راهی پلتفرم واقعیت مجازی شرکت «سونی» (Sony) شود.

بازی Stride: Fates

داستان و ویژگی‌های گیم پلی بازی Stride: Fates

بازی Stride: Fates یک عنوان اکشن داستان‌محور است که در مکان‌های مختلف شهر دیستوپیایی Arion City اتفاق می‌افتد. از محله‌های فقیرنشین کثیف گرفته تا آسمان‌خراش‌های مرفه، بازیکنان می‌توانند حرکات پارکور را اجرا و در مکان‌های زیادی تیراندازی کنند تا رفلکس‌های خود را به چالش بکشند و از منظره لذت ببرند. ویژگی‌های گیم پلی عنوان Stride: Fates بدین شرح است:

  • امکان بالا رفتن از ساختمان‌ها، عبور از پنجره‌ها و کشیدن کابل‌های برق
  • امکان کاوش در مکان‌های باز و تحت نظر تک‌تیراندازها
  • القای حس نبردهای تیراندازی نزدیک
  • امکان استفاده از ابزارهای هک برای فریب دشمنان و سازمان‌ها

البته شایان ذکر است عنوان Stride: Fates توسط موتور گرافیکی ReWorked Stride Engine ساخته شده است که سطوح پیشرفته بصری، فیزیک و تعامل را در یک اثر مستقل واقعیت مجازی به نمایش می‌گذارد. سازندگان کلیه جنبه‌های بازی اول Stride را اصلاح کرده‌اند. هنگامی که بازیکنان می‌دوند، برابر دشمنان می‌جنگند، با شخصیت‌ها تعامل یا معماها را حل می‌کنند، می‌توانند انتظار یک جهش بزرگ در فناوری را داشته باشند.

شما می‌توانید تریلر جدید بازی Stride: Fates را در پایین صفحه تماشا کنید. نظر شما درباره این بازی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.