تماشا کنید: بازگشت کاراکتر Lili به بازی Tekken 8

شرکت «نامکو باندای» (Namco Bandai) ساعاتی پیش تریلری از بازی مبارزه‌ای «تکن ۸» (Tekken 8) منتشر کرد که نشان از بازگشت کاراکتر «لی‌لی» (Lili) به این فرانچایز پرطرفدار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری wccftech، بازی مبارزه‌ای و مورد انتظار Tekken 8 در حال توسعه است و اکنون شرکت Namco اعلام کرد یکی دیگر از شخصیت‌های محبوب این سری به جدیدترین نسخه آن بازمی‌گردد. استودیو سازنده با انتشار تریلری حضور کاراکتر Lili را در بازی Tekken 8 تایید کرد. گفتنی است لباس‌های کاراکتر Lili در بازی مذکور توسط «لیدی جاسمین دارنل» (Lady Jasmine Darnell) طراحی شده است.

تریلر معرفی کاراکتر Lili در بازی Tekken 8

این تریلر نشان می‌دهد Lili در پی دنبال‌کردن گربه‌ی خود به رقیب دیرینه‌اش یعنی «آسوکا» (Asuka) می‌رسد. او که تمرینات رسمی رزمی را پشت سر نگذاشته است، برای حمله به حریفان خود از چرخش‌های سریع و مهارت‌های خود در رشته ژیمناستیک استفاده می‌کند. حرکات کاراکتر Lili برق‌آسا و نمایشی است و آسیب قابل‌توجهی به میزان سلامتی حریف وارد می‌کند. البته گویا است کمبوهای او ممکن است سطحی و به راحتی قابل‌شناسایی باشد. با این حال، کاربران با یکی از کاراکترهای قدرتمند بازی Tekken 8 روبرو می‌شوند.

کاراکتر Lili در بازی Tekken 8

شرکت Namco تاریخ عرضه بازی Tekken 8 را به طور رسمی اعلام نکرده است اما این بازی برای کنسول‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و کامپیوتر شخصی (PC) عرضه می‌شود. «کاتسوهیرو هارادا» (Katsuhiro Harada) اخیراً اعلام کرد عنوان «تکن ۸» برخلاف نسخه قبلی از قابلیت کراس-پلتفرم برخوردار خواهد بود. او همچنین تاکید کرد بخش آنلاین بازی Tekken 8 به طرز قابل‌توجهی بهبود یافته است. شما می‌توانید تریلر معرفی کاراکتر Lili در عنوان Tekken 8 را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.