تماشا کنید: اولین ویدیو از بازی کنسل شده Call of Duty استودیو Neversoft لیک شد

کاربری در پلتفرم «توییتر» (Twitter) اولین ویدیو از بازی کنسل شده Call of Duty از استودیو Neversoft را فاش کرد. گفتنی است این بازی تحت نام مرموز NX1 در سال ۲۰۱۱ در دست توسعه قرار داشته بود.

به نظر می‌رسد اولین ویدیو از بازی کنسل شده Call of Duty از استودیو Neversoft در اینترنت لیک شده است. پیش از عرضه بازی Call of Duty: Ghosts، استودیو Neversoft مشغول ساخت نسخه آینده‌گرانه Call of Duty بوده است.

بازی کنسل شده Call of Duty؛ ندای وظیفه در ماه!

«برایان برایت» (Brian Bright)، کارگردان پروژه NX1 ویدیو لیک‌شده در اینترنت را تایید کرده است. این ویدیو یک مرحله از بازی کنسل‌ شده Call of Duty را نشان می‌دهد که شباهتی با اولین مرحله عنوان COD: Ghosts دارد. «برایان برایت» در مورد بازی Call of Duty استودیو Neversoft می‌گوید:

استودیو Neversoft از توسعه بازی Guitar Hero به ساخت نسخه آینده‌گرانه Call of Duty منتقل شد. این ویدیو به ماموریتی اشاره می‌کند که در کره ماه جریان دارد و برخی از آزمایش‌هایی را نشان می‌دهد که در جاذبه بسیار پایین انجام می‌شوند و تیم مشغول کار روی موتور بازی بوده است.

کاربران پیش‌بینی می‌کنند که استودیو «اینفینیتی وارد» (Infinity Ward) در جریان توسعه بازی Call of Duty: Ghosts، از کانسپت اولیه عنوان Future Warfare استودیو Neversoft برای طراحی مرحله Space Station اثر الهام گرفته بود. استودیو Neversoft وظیفه ساخت بخش Extinction بازی COD: Ghosts را برعهده داشت.

بازی کنسل شده Call of Duty

بازی Call of Duty: Ghosts در سال ۲۰۱۳ برای کنسول‌های «ایکس باکس ۳۶۰» (Xbox 360)، «پلی استیشن ۳» (PlayStation 3)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «وی‌یو» (WiiU) و پلتفرم PC منتشر شد. این بازی با واکنش‌های متوسط منتقدان و اهالی رسانه روبرو شد و توانست بیش از ۱۹ میلیون نسخه در سرتاسر جهان بفروشد. شما می‌توانید ویدیو بازی کنسل شده COD را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.