تلویزیون‌ های A4E با نرخ نوسازی بالا و قیمتی فوق‌العاده روانه بازار می‌شوند

Skyworth، یکی از بازیگران پیشرو در بازار لوازم الکترونیکی مصرفی، اوایل سال جاری سری جدید تلویزیون‌ های هوشمند A4E را در چین معرفی کرد. این محصولات پنل LCD با نور پس‌زمینه‌ miniLED را با قیمت مناسب‌تری نسبت به رقبا در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند.

این تلویزیون‌ها در حال حاضر از طریق وب‌سایت JD.com در چین به فروش می‌رسند. سری A4E که در اندازه‌های مختلف از ۵۵ اینچ تا ۸۵ اینچ موجود است، با فضا و بودجه زندگی افراد مختلفی سازگاری دارند.

قیمت تلویزیون‌های A4E با مدل جمع‌و‌جور ۵۵ اینچی با قیمت رقابتی ۲۰۹۹ یوان (حدود ۲۹۰ دلار) شروع می‌شود. سپس به ۶۵ اینچ (۲۷۹۹ یوان، ~ ۳۸۷ دلار)، ۷۵ اینچ (۳۵۹۹ یوان، ~ ۴۹۸ دلار) و برای نسخه ۸۵ اینچی به ۵۵۹۹ یوان (حدود ۷۷۴ دلار) می‌رسد.

مشخصات سری تلویزیون‌ های Skyworth A4E:

علیرغم استفاده از پنل LCD، سری A4E دارای نرخ نوسازی بالای ۱۲۰ هرتز است و تصاویری روان‌تر را در طول محتوای سریع مانند فیلم‌های ورزشی و اکشن تضمین می‌کند. روشنایی ۴۰۰ نیت تصاویر واضحی را ارائه می دهد، در حالی که طیف رنگی ۱۳۰٪ sRGB رنگ‌های زنده و دقیق را به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، دلتا E کمتر از ۰.۹۹ دقت رنگ در سطح مانیتور را تضمین می‌کند و تصاویر واقعی را تولید می‌کند.

برای تماشای محتوا برای مدت طولانی، سری A4E از محافظ چشم سخت‌افزاری چهارگانه برای به‌حداقل‌رساندن فشار استفاده می‌کند. فناوری MEMC (تخمین حرکت، جبران حرکت) با کاهش تاری حرکت تجربه‌ بصری را بهبود می‌بخشد. این تلویزیون‌ها همچنین از ورودی/خروجی صدای دوزبانه برای کنترل آسان پشتیبانی می‌کنند.

تلویزیون‌ های A4E به ترکیبی از پردازنده‌های دو هسته‌ای A55 و A75 مجهز شده است. این ترکیب با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی تکمیل می شود که عملکرد روان و فضای کافی برای برنامه‌ها و محتوای دانلودشده را تضمین می‌کند. تلویزیون‌های A4E به‌طور پیش‌فرض رابط کاربری Cool Open System 9.2 را اجرا می‌کنند که طبق گفتههاف شرکت سازنده، تجربه‌ای لذت‌بخش از کار با تلویزیون هوشمند ارائه می‌دهد.

Skyworth A4E Series 5

در این محصولات، تجربه صوتی نیز به اندازه تصاویر بصری چشمگیر است. Skyworth سری A4E را به بلندگوهای دو باند درجه HiFi و یک ساب ووفر مستقل مجهز می‌کند که درمجموع خروجی صدای ۵۰ وات ارائه می‌دهند.

سری A4E با گزینه‌های اتصال، از جمله HDMI 2.1، USB 3.0 و WiFi دوبانده بارگذاری شده است. این امر تضمین می‌کند که تلویزیون‌ها می‌توانند به‌طور یکپارچه خدمات استریم مدرن، کنسول‌های بازی و نیازهای مرور اینترنت را انجام دهند.

Youku ZREAL Frame Enjoyment Zone دسترسی به کتابخانه وسیعی از محتوا را با نرخ فریم بالا و وضوح ۴K فراهم می‌کند که برای علاقه‌مندان به فیلم عالی است. مدل ۸۵ اینچی حتی با سیستم تطبیق سمعی و بصری انحصاری یک قدم فراتر می‌رود. این سیستم به.طور خودکار کیفیت تصویر و صدا را براساس محیط اتاق خاص شما کالیبره می‌کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.