فهرست بستن

تعرفه مکالمه و پیامک اپراتورها ۳۰ درصد گران شد

پس از افزایش قیمت ۲۰ درصدی تعرفه اینترنت همراه، اینک خبر رسیده که تعرفه مکالمه و پیامک نیز ۳۰ درصد گران‌تر شد.

براساس نامه‌ای که از همراه اول منتشر شده و به اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس زده، از امروز ۲۳ آذر ماه، تعرفه مکالمه و پیامک اپراتورها به میزان ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.

در این نامه، همراه اول تاکید کرده این افزایش تعرفه براساس تاییدیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده و اثرات نهایی افزایش تعرفه در ماه‌های بعدی مشخص خواهد شد.

افزایش تعرفه مکالمه و پیامک

گفتنی است اپراتورهای موبایل یک بار در مهرماه، حدود سه ماه پیش، تعرفه‌های مکالمه و پیامک فارسی و انگلیسی را به میزان ۲۰ درصد افزایش داده بودند و سقف قیمت هر پیامک فارسی روی سیم کارت دائمی به ۱۱۶ ریال و پیامک انگلیسی به ۲۸۹ ریال رسید.

هنوز اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری درباره هزینه هر پیامک یا یک دقیقه مکالمه پس از این افزایش ۳۰ درصدی تعرفه‌ها منتشر نشده است.

افرادی که پیش‌تر، بسته پیامک و مکالمه خریداری کردند؛ می‌توانند این بسته‌ها را تا پایان مهلت قانونی، بدون افزایش قیمت استفاده کنند.

به نظر می‌رسد سیاست‌های دولت چهاردهم و وزارت ارتباطات، گرانی خدمات موبایل و اینترنت، به ازای افزایش قیمت دلار و طلا و سکه یا تورم ماهیانه است؛ سیاستی که اکنون خودروسازان در پیش گرفتند و هر ماه قیمت‌های جدید خود را براساس میزان تورم، اعلام می‌کنند.

نوشته تعرفه مکالمه و پیامک اپراتورها ۳۰ درصد گران شد اولین بار در شبکه‌چی. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *