تعداد بازیکنان Football Manager 2024 به مرز ۷ میلیون نفر رسید

استودیو Sports Interactive اعلام کرد بازی Football Manager 2024 به پرطرفدارترین نسخه سری «فوتبال منیجر» تبدیل شده است و اکنون تعداد بازیکنان آن به مرز ۷ میلیون نفر رسیده است.

طبق جدیدترین گزارش، تعداد بازیکنان بیستمین نسخه از سری قدیمی شبیه‌ساز فوتبال Football Manager در طی هفته جاری به مرز ۷ میلیون نفر رسید. این در حالی است که بازی Football Manager 2023 در مجموع به ثبت آمار ۶.۸۸ میلیون بازیکن دست یافته بود.

گفتنی است بازی Football Manager 2024 حدود ۱۰۰ روز زودتر از نسخه قبلی به چنین رکوردی دست پیدا کرد. البته بازی Football Manager 2024 چند رکورد مهم دیگر را نیز به خود اختصاص داده است، به عنوان مثال، بیشترین نسخه پیش‌فروش شده تاریخ سری متعلق به FM2024 است.

تعداد بازیکنان Football Manager 2024

نسخه جدید فرنچایز Football Manager نویدبخش محتوای جدید و موارد بهبودیافته‌ای است که از جمله‌ آن‌ها می‌توان به اهداف فردی بازیکنان و منطق تعامل، ضربه‌های آزاد بهبود یافته، موتور پیشرفته برای مسابقه و موارد دیگر اشاره نمود.

به نظر می‌رسد ناشر «سگا» (SEGA) و استودیو Sports Interactive در حال توسعه نسخه بعدی سری Football Manager هستند. شایان ذکر است بازی بعدی Football Manager قرار است برای اولین بار توسط موتور گرافیکی «یونیتی» (Unity) ساخته شود و بخش فوتبال زنان را به گیم پلی اضافه کند.

بازی Football Manager 2024 برای اولین بار در کشور ژاپن عرضه شد و سپس در سرویس Netflix Games قرار گرفت. دسترسی بازی FM24 در پلتفرم Apple Arcade و حضور در سرویس اشتراکی «گیم پس» (Game Pass) بدون تردید در گستردگی و جذابیت این نسخه از سری مذکور تاثیر گذاشت. بازی Football Manager 2024 هم‌اکنون روی کنسول‌ها، گوشی‌های همراه و پلتفرم PC قابل دریافت است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.