تصویر جدیدی از فیلم Kingdom of the Planet of the Apes منتشر شد

تصویر جدیدی از فیلم Kingdom of the Planet of the Apes منتشر شد

برخی از هیجان‌انگیزترین المان‌های سه‌گانه اخیر Planet of the Apes، اکتشاف و نشان دادن کشمکش‌ها و درگیری‌های میان انسان‌ها و نخستی‌های فوق هوشمند را بررسی می‌کرد. اما اکنون با گذشت ۳۰۰ سال از زمان داستان این سه‌گانه، فیلم Kingdom of the Planet of the Apes، قرار با روشی کاملا جدید این ماجراجویی را آغاز کند و از همین رو تصویر جدیدی از آن نیز منتشر شده که ظاهر شخصیت «سزار» را نشان می‌دهد.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنیدبزن بزن تماشایی بروس‌لی و دوستان در مدیوم سینما
بهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنیدبهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنید

جو هارتویک، تهیه‌کننده این فیلم حین صحبت با مجله امپایر، یادآور شد که چگونه جهش به جلو در زمان به فیلم اجازه می‌دهد تا موضوعات کاملا جدیدی را بدون فدا کردن ارزش سرگرمی مورد انتظار تماشاگران بررسی کند:

چند فیلم قبلی روی شخصیت سزار و مسئولیت‌های سنگین او متمرکز بود. درست مانند فیلم The Dark Knight، فوق‌العاده لذت‌بخش اما با سختی‌های زیاد. ما به سمتی متفاوت می‌رویم. نوآ هنوز باری بر دوش دارد، اما در سطح متفاوتی از ماجراجویی قرار گرفته است. بیشتر به این دلیل است که این شخصیت قبلا در معرض دنیای بیرون نبوده، بنابراین ما برای اولین بار شاهد این هستیم که او دنیا را می بیند.

فیلم kingdom of the Planet of the Apesفیلم kingdom of the Planet of the Apes
تصویر جدید منتشر شده از شخصیت «سزار»

درحالی که فیلم‌های اصلی از گریم برای تبدیل بازیگران به میمون‌های فوق هوشمند استفاده می‌کردند و منجر به طراحی شخصیت‌های نمادین می‌شد، در عناوین اخیر، به لطف عملکرد موشن کپچر و بازی بازیگرانی مانند اندی سرکیس در نقش «سزار» میزان استفاده از جلوه‌های بصری بیشتر شده است. وس بال کارگردانی فیلم «پادشاهی سیاره میمون‌ها» را برعهده دارد و اخیرا تایید کرده که این فیلم به نوعی طراحی شده که شروع یک آغاز جدید برای فرانچایز The Planet of the Apes و یک سه‌گانه باشد. در توضیح داستان فیلم  Kingdom of the Planet of the Apes آمده:

وس بال جان تازه‌ای به مجموعه حماسی می‌بخشد که در چندین نسل در آینده پس از سلطنت سزار اتفاق می‌افتد، که در آن میمون‌ها گونه غالبی هستند که به طور هماهنگ زندگی می‌کنند و انسان‌ها به زندگی در سایه‌ها تقلیل یافته‌اند. در حالی که یک رهبر جدید میمون ظالم امپراتوری خود را می‌سازد، میمون جوانی سفری دلخراش را در پیش می‌گیرد که باعث می‌شود همه چیزهایی را که درمورد گذشته می‌دانسته زیر سوال ببرد و انتخاب‌هایی انجام دهد که آینده‌ای را برای میمون‌ها و انسان‌ها رقم می‌زند.

وس بال، کارگردان Maze Runner، قرار است پادشاهی سیاره میمون‌ها را از روی فیلمنامه‌ای که جاش فریدمن، ریک یافا و آماندا سیلور (نویسندگان اصلی فرنچایز) و پاتریک آیسون نوشته‌اند، کارگردانی کند. فریا آلن، پیتر ماکون و اکا دارویل دیگر بازیگران Kingdom of the Planet of the Apes هستند.

فیلم سینمایی Kingdom of the Planet of the Apes قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) در سینماها اکران شود.


مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیماداستان هواپیما و وحشت؛ یک مسابقه طبیعی
۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیما۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیما


جنجالی‌ترین اتفاقات رویدادهای گیمینگ! 

شدوهارت در بازی Baldur's Gate 3 از چه کسی الهام گرفته شده بود؟ - ویجیاتوشدوهارت در بازی Baldur's Gate 3 از چه کسی الهام گرفته شده بود؟ - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.