بهترین بازی‌ های PS5 در سال ۲۰۲۳

در سال جاری میلادی یعنی ۲۰۲۳ شاهد انتشار برخی از بهترین بازی‌ها بر کنسول PS5 بوده‌ایم. با توجه به عنوان‌های شگفت‌انگیز زیادی که برای تجربه وجود دارد، اینکه توجه خود را به کدام بازی‌ها اختصاص دهیم کمی اوضاع را پیچیده و سخت کرده است. بازی‌های بسیار زیادی در همه سبک‌ها و با عناصر مختلف وجود دارد و شما حتما با اشتیاق از بین این عناوین انتخاب کرده و به تجربه برخی از آن‌ها برروی پلی استیشن ۵ خود خواهید نشست.

<!–

–>

تنها کمتر از یک ماه به پایان سال میلادی جاری باقی مانده و ماه دسامبر زمان خوبی برای گذراندن و تجربه بازی‌های امسال به شمار می‌آید. پس کنترلر خود را بردارید و در آخر هفته‌های باقی مانده از این ماه به تجربه بهترین آثار امسال بپردازید؛ بازی‌هایی که احساس شادی، غم، هیجان، ترس و اضطراب را به دل ما راه دادند و موجب گریه یا خنده ما شدند. شما نیز باید مطمئن شوید که به سراغ بهترین‌ها برای گذرداندن وقت ارزشمند خود بروید. از شانس خوب شما راه بسیار آسانی برای گزینش ماجراجویی بعدی خود بر‌روی PS5 وجود دارد. در لیست زیر به سراغ بهترین بازی‌ های PS5 در سال ۲۰۲۳ رفتیم، عنوان‌هایی که همه سبک‌ها و علایق بازیکنان را پوشش می‌دهد. اگر به دنبال بازی‌های سرگرم‌کننده و عالی هستید با ویجیاتو همراه باشید. 


مطلب پیشنهادی:کوییز ۸ ویجیاتو؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟چقدر طرفدار Last of Us هستید؟
کوییز ۸ ویجیاتو؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟کوییز ۸ ویجیاتو؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟

فهرست محتوا
نمایش

Like a Dragon Gaiden: TMWEHN – بهترین بازی کوتاه

بهترین بازی‌های PS5بهترین بازی‌های PS5
پلتفرم‌ها پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس/ایکس، پی‌سی
نمره متا ۷۸

بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name قصد دارد پلی به سری عنوان‌های کلاسیک یاکوزا باشد و در آن شاهد شخصیت «کازوما کیریو» (Kazuma Kiryu) و اسپین‌آفی بر بازی Yakuza: Like a Dragon با محوریت ایچیبن کاسوگا (Ichiban Kasuga) هستیم. در این بازی کیریو به شکل مخفی زنده می‌کند و در آن گیم‌پلی اکشن و ماجراجویی به مانند بازی‌های پیشین حفظ شده است. Like a Dragon Gaiden با حجم کوتاهش مناسب زمان‌هایی است که وقت تجربه بازی‌های بلندتر را ندارید و در عین حال می‌خواهید در کنار رسیدن به کار و زندگی خود بازی هم بکنید. در این بازی مبارزه‌ای و اکشن که نقشه‌ای کوچک‌تر و در عین حال مناسب را داراست می‌توانید یک داستان خوب را برای وارد شدن به دنیای سری‌ بازی‌های یاکوزا تجربه کنید.

Thirsty Suitors – بهترین بازی مستقل

بهترین بازی‌های PS5بهترین بازی‌های PS5
پلتفرم‌ها پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس/ایکس، نینتندو سوئیچ و پی‌سی
نمره متا ۷۳

در بازی Thirsty Suitors شخصیتی به نام جالا (Jala) برای شرکت در یک مراسم عروسی به خانه بچگی خود در ایالت واشنگتن برمی‌گردد. در آن‌جا او باید با معشوقه‌های گذشته‌، خانواده‌اش و غیره سر و کله بزند. به تجربه این بازی مستقل درخشان که یکی از بهترین بازی‌ های PS5 است بپردازید، عنوانی که سرگرم‌کننده، بامزه و خاص بوده و بهترین بازی برای تجربه پیش از ملاقات خانواده‌تان در تعطیلات است. Thirsty Suitors نگاهی آسیایی‌طور در مقایسه با بازی Scott Pilgrim دارد. با بازی‌ای مستقل و ایده‌آل طرف هستیم که بیشتر از آنچه در ابتدا فکر می‌کنید قابل تطبیق با واقعیت است.


مطلب پیشنهادی:آشنایی با مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ – اسپایدرمنی از آینده‌ی ناگوار مارولاسپایدی سایبرپانکی
آشنایی با مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ – اسپایدرمنی از آینده‌ی ناگوار مارولآشنایی با مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ – اسپایدرمنی از آینده‌ی ناگوار مارول

Marvel’s Spider-Man 2 – بهترین بازی انحصاری PS5

بهترین بازی‌های PS5بهترین بازی‌های PS5
پلتفرم‌ پلی استیشن ۵
نمره متا ۹۰

بازی Marvel’s Spider-Man 2 نشان می‌دهد که استودیوی «اینسامنیاک گیمز» چقدر عالی بازی می‌سازد، عنوانی که یکی از بهترین بازی‌ های PS5 به شمار می‌آید. شما در این بازی هم در نقش «پیتر پارکر» و هم «مایلز مورالس» برای نجات دادن شهر نیویورک بازی می‌کنید، با این تفاوت که توئیست‌ها و مواجهه غافلگیر‌کننده با دشمنان زبان شما را قاصر می‌کند. بازی Marvel’s Spider-Man 2 روایتی درگیرکننده را به شما نشان می‌دهد که پیش از این در هیچ بازی ابرقهرمانی تجربه نکرده‌اید. از صحنه‌های خیره‌کننده و گرافیک عالی برروی PS5 گرفته تا تجربه‌ای خاص و روان با استفاده از دکمه‌های تطبیقی کنترلر دوال‌سنس، همه و همه یک تجربه مسحور‌کننده را برای شما به ارمغان می‌آورد و حس می‌کنید که کاملا در نقش مردعنکبوتی قرار گرفته‌اید. تجربه این بازی را شدیدا به شما پیشنهاد می‌کنیم.

Alan Wake 2 – بهترین بازی در سبک بقا و ترسناک

بهترین بازی‌های PS5بهترین بازی‌های PS5
پلتفرم‌ها پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس/ایکس و پی‌سی
نمره متا ۸۸

در این بازی که دنباله‌ای بر بازی Alan Wake است، مامور اف‌بی‌آی، «ساگا اندرسون» را در حالی دنبال می‌کنیم که به کاوش مرگ‌های دلخراش و وحشیانه می‌پردازد. شخصیت «الن ویک» برای تغییر تکبر خود مبارزه می‌کند، در حالی که اندرسون بقیه مسائل را در دست می‌گیرد. Alan Wake 2 یک بازی شگفت‌انگیز در سبک ترسناک و بقاست که از بسیاری بازی‌های دیگر در این ژانر پیشی می‌گیرد. در این بازی شما می‌توانید در نقش دو قهرمان دوست‌داشتنی بازی یعنی الن ویک و اندرسون بازی کرده تا نظاره‌گر دو واقعیت باشید. در Alan Wake 2 شاهد معماهای عالی، داستان درگیر‌کننده و گیم‌پلی سرگرم‌کننده هستیم و اگر به تجربه آن نپردازید قطعا ضرر خواهید کرد. این عنوان یکی از بهترین بازی‌ های PS5 محسوب می‌شود و از نامزد‌های دریافت عنوان بازی سال (Game of the Year) است.

Scorn – خاص‌ترین بازی سال

بهترین بازی‌های PS5بهترین بازی‌های PS5
پلتفرم‌ها پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس/ایکس و پی‌سی
نمره متا (تنها برای پی‌سی) ۷۰

بازی Scorn عنوانی ترسناک بوده و فقط با تجربه آن است که می‌توان درکش کرد. عناصر هنری این اثر از هنرمندان «ازجیسواف بکشینسکی» و « هانس رودولف گیگر» الهام گرفته شده‌اند و فضای ترسناکش به بهترین نحو موجب بی‌قراری شما خواهد شد. این بازی که بالاخره برای PS5 در دسترس قرار گرفته است عنوانی مناسب برای علاقه‌مندان به سبک وحشت کیهانی (cosmic horror) است. شما در هنگام بازی و هنگام حل معماها برای رسیدن به پایان غرق اتمسفر دیستوپیایی بازی خواهید شد. اگر قبلا به تجربه بازی Amnesia: The Dark Descent نشسته‌اید و از آن خوشتان آمده پس حتما سری به بازی Scorn بزنید. این بازی تحریک‌کننده و غیرقابل‌پیش‌بینی است و جدای ایرادات اندکش ارزش بازی کردن را دارد.


مطلب پیشنهادی:بررسی کنسول پلی استیشن ۵ اسلیمپلی استیشن اسلیم عرضه شد!
بررسی کنسول پلی استیشن ۵ اسلیمبررسی کنسول پلی استیشن ۵ اسلیم

Ghostrunner 2 – بهترین بازی پلتفرمر

بهترین بازی‌های PS5بهترین بازی‌های PS5
پلتفرم‌ها پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس/ایکس و پی‌سی
نمره متا ۸۰

این بازی اول شخص و پارکور ادامه ماجراجویی‌ها و دنباله‌ بازی Ghostrunner است. کنترل‌ها و عناصر پلتفرمر در بازی Ghostrunner 2 بهبودیافته و شاهد مبارزاتی به مراتب بهتر از نسخه اول هستیم. این بازی به هر نحوی نسبت به عنوان اولیه خود — که خود بازی‌ای خوب با گیم‌پلی‌ شگفت‌انگیز بود — بهتر شده است و حتی می‌توانید در این نسخه سوار موتور شوید که بسیار هیجان‌انگیز است.

اگر به دنبال یک بازی پلتفرمر سریع و دیوانه‌وار با مبارزات سرگرم‌کننده و پارکور جالب هستید، پس باید به تجربه Ghostrunner 2 بنشینید، اثری که در لیست بهترین بازی‌های PS5 قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه این بازی حدود ده ساعت به طول می‌انجامد، پس اثری مناسب و نسبتاً کوتاه برای تجربه در کنار دیگر عناوین خوب امسال به شمار می‌آید. Ghostrunner 2 حتی یک مد در سبک روگ‌لایت به نام Roguerunner.exe دارد که در آن می‌توانید چالش‌های پارکور و مبارزه‌ای را به انجام برسانید که به شما برای ماندن در بازی انگیزه می‌دهد.

Baldur’s Gate 3 – بهترین بازی سال

بهترین بازی‌های PS5بهترین بازی‌های PS5
پلتفرم‌ها پلی استیشن ۵ و پی‌سی
نمره متا ۹۶

بازی Baldur’s Gate 3 دنیای Dungeons & Dragons را به تصویر کشیده و به ‌آن در قالب بازی‌های ویدیوئی جان می‌دهد. Dungeons & Dragons (سیاه‌چال‌ها و اژدهایان) یک بازی رو‌میزی در سبک فانتزی و نقش‌آفرینی است که توسط «گری‌ گیگاکس» و «دیو آرنسون» خلق و طراحی شد.

بازی Baldur’s Gate 3 بهترین عنوان نقش‌آفرینی در سال‌های اخیر بوده که شما را به مکان‌های آشنایی در دنیای Dungeons & Dragons می‌برد تا جلوی موقعیت‌ها و نیرو‌های شیطانی بایستید. این بازی توسط استودیوی «لاریان» — که سری عناوین جذاب Divinity را در کارنامه خود دارد — ساخته شده است. شما هیچ بازی‌ای شبیه به Baldur’s Gate 3 پیدا نمی‌کنید، عنوانی که پس از انتشارش طوفانی را در صنعت ویدیو‌گیم به وجود آورده و استاندارد بازی‌سازی را در آینده دگرگون می‌کند. این بازی که اثری بسیار بزرگ در سبک نقش‌آفرینی است، به احتمال زیاد عنوان بهترین بازی سال را دریافت خواهد کرد.

در Baldur’s Gate 3 می‌توانید به تجربه سبکی که تا حالا امتحان نکرده‌اید بنشینید. این عنوان در حال حاضر منحصراً در دسترس بازیکنان PS5 در بین کنسول‌های نسل نهم قرار دارد. جدا از پی‌سی تنها در بستر پلی استیشن ۵ می‌توان به تجربه این بازی پرداخت که در آن هر تصمیم بازیکن عواقبی را در پی داشته و داستان را دگرگون می‌کند. شما عاشق هر لحظه و دقیقه در این بازی خواهید شد و توانایی ترک بازی را نخواهید داشت.

کسانی که پیش از این سری عناوین Divinity را تجربه کرده باشند با سیستم مبارزات Baldur’s Gate 3 نیز آشنا خواهند بود. اگر در گذشته به تجربه بازی رومیزی Dungeons & Dragons نشسته باشید پس قطع به یقین بسیاری از جادو‌ها، حملات و محیط‌ها برای شما آشنا خواهد بود. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم که حتما به تجربه Baldur’s Gate 3 که یکی از بهترین بازی‌ های PS5 و همینطور پی‌سی است بپردازید.


مطلب پیشنهادی:۱۰ شخصیت نیرومند اسپایدر-ورسقوی ترین شخصیت‌های عنکبوتی در مولتی‌ورس مارول
۱۰ شخصیت نیرومند اسپایدر-ورس۱۰ شخصیت نیرومند اسپایدر-ورس

Final Fantasy 16 – بهترین بازی نقش‌آفرینی

بهترین بازی‌های PS5بهترین بازی‌های PS5
پلتفرم‌ها پلی استیشن ۵
نمره متا ۸۷

Final Fantasy 16 بازی‌ای در سبک اکشن و نقش‌آفرینی است که توسط استودیو «اسکوئر انیکس» توسعه یافته و اتفاقات آن در دنیای Valisthea جریان دارد. شما در این عنوان شخصیت «کلایو راسفیلد» (Clive Rosfield)، اولین سپر روساریا را برای پیدا کردن برادر کوچک‌تر گمشده‌اش کنترل می‌کنید. قطعا نمی‌توان فهرستی از بهترین بازی‌های PS5 تهیه کرد و در آن بازی Final Fantasy 16 که بزرگ‌ترین انحصاری امسال پلی استیشن ۵ بود، دیده نشود.

این بازی عناصر خیره‌کننده‌ای را در کنسول‌های نسل نهم ارائه می‌دهد. در Final Fantasy 16 شما روایت شخصیت‌های کلایو، جیل و اعضای گروهش را برای گذر از جهانی پر از بحران سیاسی دنبال می‌کنید. این دنیا مملوء از خیانت و جنگ است و یک فرد عادی اگر بتواند در بین این جنگ وحشیانه و موجودات غول‌آسایش دوام بیاورد، خوش شانس محسوب می‌شود. Final Fantasy 16 اولین بازی این سری در سبک نقش‌آفرینی است که این فرنچایز را به مراتب بالاتر ترقی می‌دهد.

Street Fighter 6 – بهترین بازی مبارزه‌ای

بهترین بازی‌های PS5بهترین بازی‌های PS5
پلتفرم‌ها پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری اس/ ایکس و پی‌سی
نمره متا ۹۲

بازی Street Fighter 6 از هر طریقی درخشیده و نشان می‌دهد که یک بازی مبارزه‌ای چطور باید باشد. در این عنوان متوجه خواهید شد که چقدر هر مد بازی به بهتر شدن این اثر کمک کرده است، بنابراین در هر مد آن به تجربه هر چیزی که این اثر قصد ارا‌ئه‌اش را دارد خواهید پرداخت. برای مثال می‌توانید غرق حالت داستانی آن در World Tour شوید یا به مبارزه به سبک آرکید مشغول شوید. با توجه به شخصیت‌ها و مکانیک‌های جدیدی که در این بازی شاهدش هستیم، هر کسی که به آثار مبارزه‌ای علاقه دارد باید به تجربه سری کلاسیک Street Fighter بپردازد.

Street Fighter 6 این سری را به گذشته برده و بهتر از هر زمان دیگری می‌درخشد و شما می‌توانید به تجربه داستان اصلی، مبارزات کلاسیک، سبک آرکید و یا پایگاه مبارزه آن برای یک پیکار آنلاین هیجان‌انگیز مشغول شوید. حتی یک طرح کنترل مدرن در آن وجود دارد که مناسب مبتدیان است. شما شخصیت‌های جدید را به شکلی نو خواهید دید و فهرست در حال رشد آن‌ها را یاد خواهید گرفت. در نهایت زمانی که حمله حریف را دفع کرده و بلافاصله یک مشت عالی را به او می‌زنید دچار هیجان خواهید شد.

EA Sports FC 24 – بهترین بازی ورزشی

بهترین بازی‌های PS5بهترین بازی‌های PS5
پلتفرم‌ها پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس/ایکس، نینتندو سوئیچ و پی‌سی
نمره متا ۷۵

شاید با عنوان خاطره‌انگیزی مثل فیفا طرف نباشیم، اما بازی EA Sports FC 24 به خودی خود عناصر اضافه‌‌تری مانند فوتبال بانوان را دارد که عاشقش می‌شوید. حتما بررسی کنید و ببینید که تکنولوژی هایپرموشن چه کاری را برروی PS5 انجام می‌دهد. عنوان EA Sports FC 24 یک اثر عالی برای این سری محسوب می‌شود و بازی فوتبال شما را به دلیل بهبودهایی که در تقریبا همه منظر‌هایش نسبت به بازی‌های قبلی‌ خود ایجاد کرده زنده می‌کند. به تجربه لیگ‌های ملی و تیم‌های باشگاهی به همراه بازیکنان مختلف بپردازید و یک تجربه تمام‌عیار را — که بیشتر از پیش بازیکنان شما را شخصی‌سازی می‌کند — به وسیله سبک‌های گوناگون خلق کنید.


مطلب پیشنهادی:نقد انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتیبهای قهرمان بودن
نقد انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتینقد انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی

Resident Evil 4 Remake – بهترین ریمیک سال

بهترین بازی‌های PS5بهترین بازی‌های PS5
پلتفرم‌ها پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری اس/ایکس و پی‌سی
نمره متا ۹۳

دلیلی وجود دارد که بازی Resident Evil 4 به عنوان یک ریمیک عالی در این سری بازی‌ها مورد ستایش قرار گرفته است. طرفداران قدیمی و جدید از این عنوان لذت خواهند برد، چرا که این ریمیک عناصر عالی خود را از بازی اصلی آن حفظ کرده و در عین حال اِلمان‌های پایه‌ای عالی‌اش را همراه با بهبود‌های متعدد برای تجربه برروی پلی استیشن ۵ ارائه داده است. Resident Evil 4 ریمیکی کامل از بازی کلاسیک کمپانی «کپکام» است.

در این اثر «لئون کندی‌» قصد دارد که دختر رئیس جمهور را از دست یک کالت خطرناک نجات دهد. این عنوان طرح‌های کنترلی جدید را همراه با اِلمان‌های گرافیکی بهتر به شما ارائه داده و داستان وسیع‌ترش بیشتر در دنیای این فرنچایز عمیق می‌شود. در نتیجه دید و تجربه شما نسبت به این داستان محبوب تغییر می‌کند. تغییرات کوچکی که در بازی صورت گرفته تنها بازی را برای طرفداران قدیمی و بازیکنان جدید بهبود می‌دهد. در نهایت آیا شما موفق به نجات دختر رئیس جمهور خواهید شد؟

Armored Core 6: Fires of Rubicon – بهترین عنوان مکا

بهترین بازی‌های PS5بهترین بازی‌های PS5
پلتفرم‌ها پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس/ایکس و پی‌سی
نمره متا ۸۶

استودیوی «فرامسافتور» سری بازی محبوب خود را با نسخه پلی استیشن ۵ یعنی Armored Core 6: Fires of Rubicon به کنسول‌های نسل نهم می‌آورد. در این بازی سبک‌های مختلف شوتر، ماجراجویی، پلتفرمر و مبارزه‌ای با هم ترکیب شده و یک بازی یکپارچه را درست کرده‌اند.

شما تجربه ساخت «مِک» خود را برای گذر از سیاره «روبیکن» خواهید داشت و به اولین ماموریت‌های خود به وسیله آن خواهید رفت؛ این کار حسی تکرارنشدنی را برای شما خلق خواهد کرد. این بازی مکا محور به شما اجازه می‌دهد که مکای خود را کاملا شخصی‌سازی کنید و حتی بعضی‌ از اوقات در میان مبارزه قادر خواهید بود که تنظیمات آن را به نفع خود تغییر دهید. اگر شما طرفدار فرامسافتور و بازی‌ها و مبارزات سبک مکا هستید، حتما به تجربه Armored Core 6: Fires of Rubicon که یکی از بهترین بازی‌ های PS5 است بپردازید.


مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین سلاح‌های Resident Evil 4 Remakeزامبی نبینم!
معرفی بهترین سلاح‌های Resident Evil 4 Remakeمعرفی بهترین سلاح‌های Resident Evil 4 Remake

Diablo 4 – بهترین عنوان لایو سرویس

بهترین بازی‌های PS5بهترین بازی‌های PS5
پلتفرم‌ها پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس/ایکس و پی‌سی
نمره متا ۸۸

عنوان بعدی در سری‌ عناوین دیابلو بازی Diablo 4 است که دقیقا ادامه‌ای بر عنوان سوم این فرنچایز محسوب می‌شود و داستان آن برای سال‌ها ادامه یافته و همه چیز شلوغ شده است. به تجربه این عنوان که یکی از بهترین بازی‌ های PS5 است بنشینید و جلوی قیام واقعی شخصیت «لیلیث» را بگیرید. اگر تا به حال هیچ‌کدام از آثار این فرنچایز را بازی نکرده‌اید، این عنوان مکانی خوب و استثنایی برای شروع است.

با اینکه با اولین بازی این سری طرف نیستیم اما Diablo 4 عناصر بازی‌های پیشین خود را نیز به این اثر اضافه کرده و یک عنوان اکشن ماجراجویی معرکه را به وجود آورده است. در Diablo 4 امکانات شخصی‌سازی زیادی وجود دارد و می‌توانید از بین کلاس‌های مختلف برای بازی کردن انتخاب کنید. با اینکه در بعضی مواقع تب و تاب بازی کاهش می‌یابد، اما اوقات خوشی را در تجربه داستان و دنبال کردن روایت استثماری لیلیث خواهید داشت.

تجربه به ما می‌گوید که سال‌های آغازین هر نسلی از کنسول‌ها با برهوتی از بازی‌های درست و حسابی همراه است، اما حالا که سه سال از عرضه پلی استیشن ۵ گذشته، می‌توان به جرئت گفت که سخت افزار نسل‌ نهمی سونی به لطف لیست بلند و بالایی از عناوین تحسین شده بالاخره قیمت سرسام‌آور خود را توجیه می‌کند.

در سال ۲۰۲۳ بازی‌های فراوان زیادی در سبک‌های اکشن، نقش‌آفرینی، ماجراجویی، مبارزه‌ای، ورزشی، ترسناک، بقا و غیره منتشر شدند، عنوان‌هایی که با روایت تکان‌دهنده یا گیم‌پلی درگیرکننده‌شان ساعت‌ها ما را جلوی نمایشگر خود میخوب کردند. امسال با بازی شاهکاری مانند Baldur’s Gate 3 طرف بودیم که با عناصر تکان‌دهنده، جزئیات بی‌شمار و فراوان، داستان گیرا و شخصیت‌های نمادینش استانداردی جدید را وارد صنعت بازی‌های ویدیویی کرد.

از طرفی دیگر «رمدی» ترسناک‌ترین بازی خودش یعنی Alan Wake 2 را منتشر کرد که داستانی تکان‌دهنده دارد و از زاویه دید دو شخصیت یعنی «ساگا اندرسون» و «الن ویک» روایت می‌شود. در حین تجربه آن موسیقی‌هایی را می‌شنویم که خود به کمک قصه‌گویی بازی ‌آمده و در آن مفاهیم مختلفی نهفته است.

خالی از لطف نیست که به بازی Diablo 4 هم در این جمع‌بندی اشاره‌ای بکنیم، یک بازی اکشن و نقش‌آفرینی اعتیارآور که داستانش این بار برروی شخصیت «لیلیث» یعنی دختر «مفیستو» تمرکز دارد و با گیم‌پلی جذاب و خوش‌سیمایش تجربه‌ای غنی و به یاد ماندنی را برای شما رقم می‌زند. در نهایت در بین سیل خروشان بازی‌ها به برخی از بهترین‌هایشان در فهرست بالا اشاره کردیم، پس همین حالا و یا در یک آخر هفته پاییزی خوب کنترلر خود را بردارید و به تجربه سبک‌های مورد علاقه خود بنشینید.

بهترین بازی‌های PS5 کدامند؟

عناوین Baldur’s Gate 3، Alan Wake 2، Final Fantasy 16، Marvel’s Spider-Man 2 و Diablo 4 بهترین بازی‌های PS5 محسوب می‌شوند.


مطلب پیشنهادی:کارهایی که باید بعد از تمام کردن Resident Evil 4 انجام دهیدپاکش نکنید!
کارهایی که باید بعد از تمام کردن Resident Evil 4 انجام دهیدکارهایی که باید بعد از تمام کردن Resident Evil 4 انجام دهید

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.