تصویر جدیدی از عوامل ساخت سریال The Last of Us منتشر شد

تصویر جدیدی از عوامل ساخت سریال The Last of Us منتشر شد

فصل دوم سریال The Last of Us قرار است طی چند روز آینده فیلمبرداری خود را آغاز کند و برای آماده‌سازی، تمام بازیگران سریال و گروه سازنده اخیرا در کانادا با یکدیگر ملاقات کردند.

<!–

–>

به نظر می‌رسد شروع فیلمبرداری را جشن می‌گیرند و در میان آن‌ها، چهره‌های جدیدی که نقش شخصیت‌هایی مانند دینا و جسی را بازی می‌کنند نیز دیده می‌شوند.

این تصویر توسط اکانت اینستاگرام رستورانی که بازیگران از آن بازدید کردند به اشتراک گذاشته شد و شامل تمام کسانی است که فصل اول سریال را تبدیل به یک اثر موفق کردند.


مطلب پیشنهادی:۱۰ سریال جنجالی که در ده سال گذشته پخش شده‌اندآثاری که حواشی زیادی داشتند
۱۰ سریال جنجالی که در ده سال گذشته پخش شده‌اند۱۰ سریال جنجالی که در ده سال گذشته پخش شده‌اند

کارگردان، کریگ مازن، بلا رمزی، ایزابلا مرسد که نقش دینا را بازی خواهد کرد، یانگ مازینو که نقش جسی را بازی می‌کند و برخی دیگر از عوامل سریال در آنجا حضور داشتند. با این حال، یک سوال در ذهن هر طرفداری شکل می‌گیرد و آن اینکه خود آقای پاسکال کجاست.

البته کیتلین دیور نیز در این عکس حضور ندارد، بازیگری که نقش ابی را بازی خواهد کرد. غیبت پاسکال و دیور بیشتر به خاطر آن است که هر دو به شدت مشغول هستند.

The Last of UsThe Last of Us

تاریخ شروع رسمی فیلمبرداری فصل دوم لست آو آس اکنون به ۲۰ فوریه (۱ اسفند) منتقل شده و انتظار می‌رود تا ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) ادامه داشته باشد. روز گذشته نیز کارگردان‌های فصل دوم مشخص شدند.

هنوز مشخص نیست که فصل دوم The Last of Us دقیقا چه زمانی در سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد، بنابراین فعلا باید به بررسی مجدد داستان بازی با The Last of Us Part 2 Remastered بسنده کنیم.

در حال حاضر برای خرید یا به‌ عنوان یک ارتقاء پولی در دسترس است و شامل مجموعه‌ای از چیزهای جدید مانند حالت روگ‌لایک No Return و برخی مراحل جدید است.


مطلب پیشنهادی:نقد سریال Silo | سیلو آخرالزمانیاولین برداشت از زندگی در پناهگاه
نقد سریال Silo | سیلو آخرالزمانینقد سریال Silo | سیلو آخرالزمانی


چالش‌های بازی‌سازی در ایران با سازنده بازی ایرانی Nobody’s Left | ویجی کست

استودیو Pocket Pair، سازنده Palworld روی بازی جدیدی کار می‌کند - ویجیاتواستودیو Pocket Pair، سازنده Palworld روی بازی جدیدی کار می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.