تصاویر ماکت‌های سری گلکسی S23 منتشر شد

Galaxy S23 1 1

سامسونگ قصد دارد اوایل ۲۰۲۳ از گوشی‌های سری S23 استفاده کند. طی ماه‌های گذشته گزارش‌ها و تصاویر زیادی در مورد این گوشی‌ها منتشر شده و حالا به لطف انتشار ماکت‌های بدنه‌ی سری گلکسی S23، با قاطعیت بیشتری می‌توانیم به تغییرات ظاهری این گوشی‌ها بپردازیم.

باید خاطرنشان کنیم معمولا سازندگان کیس‌های محافظ، قبل از عرضه‌ی گوشی‌های جدید چنین ماکت‌هایی را تولید می‌کنند تا بتوانند کاورها و قاب‌های دقیقی را برای گوشی‌های موردنظر بسازند. همانطور که انتظار داشتیم، لبه‌های گلکسی S23 اولترا اندکی تخت‌تر از نسل قبلی است ولی در کل از نظر ظاهری با تغییر چندانی روبرو نشده است. اما از طرف دیگر، پنل پشتی گوشی‌های گلکسی S23 و S23 پلاس بیش از پیش به مدل اولترا شباهت پیدا کرده‌اند.

در این دو گوشی دیگر خبری از ماژول دوربین مجزا نیست و هرکدام از دوربین‌ها به طور مستقیم روی پنل پشتی تعبیه شده‌اند. تنها تفاوت این ماکت‌ها نسبت به رندرهای منتشر شده، مربوط به محل قرارگیری درگاه سیم‌کارت است. در رندرها، درگاه سیم‌کارت در بخش پایینی قرار داشت ولی در این ماکت‌ها، درگاه سیم‌کارت در سمت چپ بدنه تعبیه شده است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، هر سه گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برند و دیگر خبری از چیپست اگزینوس نیست. البته ظاهرا کوالکام و سامسونگ برای این گوشی‌ها از نسخه‌ی مخصوصی از این تراشه استفاده می‌کنند که نسبت به مدل معمولی، عملکرد و مصرف انرژی بهتر ارائه می‌کند. مدل اولترا قرار است با نمایشگر ۶.۸ اینچی راهی بازار شود که نسبت به نسل قبلی روشنایی بیشتری ارائه می‌کند. S23 و S23 پلاس هم به ترتیب با نمایشگرهای ۶.۱ و ۶.۶ اینچی راهی بازار خواهند شد.

در مورد دوربین اصلی گلکسی S23 اولترا هم به احتمال زیاد با سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی روبرو می‌شویم. در کنار آن هم اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری و پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰ برابری قرار دارد. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که از شارژ سیمی ۴۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

گلکسی S23 و S23 پلاس هم از نظر دوربین‌ها تفاوتی با هم ندارند و هر دو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی بهره می‌برند. برای عکس‌های سلفی هم دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ارائه می‌دهند. ظرفیت باتری این دو گوشی به ترتیب ۳۹۰۰ و ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و از شارژ سیمی ۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کنند.

خرید محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ از دیجی‌کالا

منبع: GSMArena

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.