تصاویر جدیدی از فیلم The Bikeriders با بازی تام هاردی، آستین باتلر و جودی کومر منتشر شد

تصاویر جدیدی از فیلم The Bikeriders با بازی تام هاردی، آستین باتلر و جودی کومر منتشر شد

وقتی صحبت از فیلم‌های دهه شصتی گنگ می‌شود، ناخودآگاه به یاد ژاکت‌های چرمی و موتورهای قدیمی می‌‌افتیم. فیلم‌های The Wild One (با بازی مارلون براندو)، Terminator 2: Judgment Day (آرنولد شوراتزنگر) و The Girl with the Dragon (لیسبت سالاندر) مثال‌های خوبی برای این ژانر هستند. در همین مورد، تصاویر جدیدی از فیلم The Bikeriders (موتورسواران) دقیقا با همین حال و هوا منتشر شده که جف نیکولز کارگردانی آن را برعهده داشته و بازیگران نام‌آشنایی مانند تام هاردی، آستین باتلر و جودی کومر در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودیسفر به سوی ناشناخته‌ها
بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودیبهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودی

این فیلم در فستیوال‌های Telluride و لندن بسیار موفق عمل کرده و توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. همانطور که ذکر شد نیکولز یک تیم بازیگری بسیار عالی را برای فیلم درام دهه شصتی The Bikeriders در نظر گرفته است. این فیلم بر اساس کتابی با همین نام اثر دنی لیون، یک عکاس خبری ساخته شده است.

The Bikeriders داستان غیرواقعی گروه موتورسواران گنگ شیکاگو، The Vandals به رهبری جانی (با بازی تام هاردی)، کتی (جودی کومر)، و چگونگی ملاقات کتی با شوهرش بنی (آستین باتلر) و جنگیدن برای او را روایت می‌کند. اخیرا تصاویر جدیدی از این فیلم نیکولز منتشر شده که در ادامه آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

خود نیکولز هرگز دوچرخه‌سوار نبوده و علاقه‌ای هم به موتور سیکلت نداشته است. اما خوب بلد است که چگونه داستان را با این محوریت جذاب جلوه دهد. نویسنده و کارگردان فیلم Take Shelter وقتی دهه‌ها پیش عکس‌های کتاب لیون را در اتاق خواب برادرش دید، می‌دانست که «این کامل‌ترین منظره‌ای از خرده‌فرهنگی بود که تا به حال دیده‌است».

علاوه بر بازیگران مذکور، بازیگرانی مانند مایکل شنون، مایک فیست، نورمن ریدس و بوید هالبروک در این فیلم با جف نیکولز همکاری کرده‌اند. هنوز تاریخ اکران فیلم The Bikeriders اعلام نشده و در آینده حتما از آن رونمایی خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکمنمایش حماسه افتخار و انتقام
۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم


کن ۸ رو زودتر بازی کردیم!

کپکام مادهای غیر رسمی را تقلب و آسیب‌رسان می‌داند - ویجیاتوکپکام مادهای غیر رسمی را تقلب و آسیب‌رسان می‌داند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.