تست سقوط گلکسی S24 اولترا؛ مقاومت مثال‌زدنی پرچمدار سامسونگ را تماشا کنید

samsung galaxy s24 ultra zoomit website 65ae671ee94ec75e2686a56c

از زمان معرفی گلکسی S24 اولترا، کامل‌ترین و بهترین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۴، ادعاهای زیادی درباره‌ی کیفیت ساخت و مقاومت بدنه‌ی این گوشی بر سر زبان‌ها افتاده است.

گلکسی S24 اولترا با بهره‌مندی از شیشه‌ی محافظ Gorilla Armor و فریم تیتانیومی حداقل روی کاغذ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این گوشی سامسونگ در آزمون مقاومت عملکرد بسیار زیادی از خود نشان داده است.

برای آزمایش ادعای سامسونگ مبنی‌بر مقاومت چشمگیر پرچمدار تیتانیومی‌اش، کانال PBKreviews آزمون‌های سقوط و خراش را روی گلکسی S24 اولترا انجام داد.

در آزمون سقوط، بهترین گوشی سامسونگ از سمت نمایشگر و در فاصله‌ی نسبتاً استانداردی از سطح زمین رها شد. گلکسی S24 اولترا با سربلندی این آزمون را پشت‌سر گذاشت و به‌جز ترک جزئی در قسمت بالایی گوشی، یادگاری دیگری از این آزمون روی پرچم‌دار جدید سامسونگ باقی نماند.

در آزمون خراش، کارشناسان مقاومت شیشه‌ی محافظ Gorilla Armor را دربرابر شن و ماسه بررسی کردند. شن و ماسه از مهم‌ترین دلایل ایجاد خراش در نمایشگر گوشی هستند.

مقالات مرتبط

پرچم‌دار جدید کره‌ای‌ها در‌مقابل شن و ماسه عملکردی کم‌نظیر را از خود نشان داد و پس از آزمون، هیچ خراشی روی نمایشگر گوشی دیده نشد.

گلکسی S24 اولترا در آزمون‌ها عملکرد خیره‌کننده‌ای را از خود نشان داد. با‌توجه‌به اینکه قیمت گوشی جدید سامسونگ درمقایسه‌با نسل قبل ۱۰۰ دلار افزایش یافته است، از همان ابتدا انتظار داشتیم این شرکت پرچم‌دار جدیدش را با بدنه‌ی مقاوم‌تری از گلکسی S23 اولترا به بازار عرضه کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.