تریلر داستانی بازی Star Wars Outlaws منتشر شد + اعلام تاریخ انتشار

طبق وعده قبلی، شرکت «یوبیسافت» (Ubisoft) تریلر داستانی بازی Star Wars Outlaws را منتشر کرد. همچنین این ناشر فرانسوی زمان دریافت نسخه‌های پیش خرید و تاریخ انتشار بازی Star Wars Outlaws را به طور رسمی مشخص کرد.

شرکت Ubisoft پیش از انتشار تریلر داستانی بازی Star Wars Outlaws، به طور ناگهانی فاش کرد که این اثر در ماه آگوست سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌شود. اما اکنون تریلر داستانی نشان می‌دهد بازی مذکور در تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۳ (۳۰ آگوست) برای کنسول‌های نسل حاضر «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) عرضه می‌شود.

گفتنی است این محصول با قیمت ۷۰ دلار از طریق فروشگاه Ubisoft Connect به فروش می‌رسد. با این حال، بازیکنانی که نسخه‌های جدید Gold یا Ultimate «جنگ ستارگان: یاغی‌ها» را خریداری می‌کنند، علاوه بر کالاهای دیجیتال، از جمله سیزن پس، سه روز دسترسی زودهنگام دریافت خواهند کرد. خبر خوب دیگر این است که پیش‌خرید بازی Star Wars Outlaws از امروز آغاز شد.

تاریخ انتشار بازی Star Wars Outlaws

رونمایی از تاریخ انتشار بازی Star Wars Outlaws؛ قیمت نسخه‌های ویژه جنگ ستارگان

کاربرانی که عنوان Star Wars Outlaws را پیش‌خرید می‌کنند، پکیج جایزه Kessel Runner را دریافت می‌کنند که شامل لوازم تزئینی برای قهرمان داستان، Kay و سفینه‌ی او Trailblazer می‌شود. نسخه «گلد ادیشن» (Gold Edition) بازی نامبرده با قیمت ۱۰۰ دلار به فروش خواهد رسید و شامل موارد زیر خواهد شد:

  • بازی اصلی
  • Season Pass شامل دو بسته‌الحاقی داستانی، یک ماموریت انحصاری در زمان راه‌اندازی و یک پکیج تزئینی شخصیت
  • ۳ روز دسترسی زودهنگام به بازی

از سوی دیگر، نسخه «اولتیمات ادیشن» (Ultimate Edition) بازی Star Wars Outlaws با قیمت ۱۳۰ دلار شامل موارد زیر است:

  • بازی اصلی
  • Season Pass شامل دو بسته‌الحاقی داستانی، یک ماموریت انحصاری در زمان راه‌اندازی و یک پکیج تزئینی شخصیت
  • باندل Sabacc Shark
  • باندل Rogue Infiltrator
  • دفترچه هنری دیجیتال
  • ۳ روز دسترسی زودهنگام به بازی

این بازی که توسط استودیو Massive Entertainment توسعه یافته، داستان اصیلی را روایت می‌کند که حول محور حوادث میان دو فیلم The Empire Strikes Back و Return of the Jedi می‌چرخد. کلیه نسخه‌ها در روز اول انتشار با سرویس اشتراکی Ubisoft+ Premium با قیمت ۱۸ دلار ماهانه در دسترس خواهد بود. استودیو «مسیو اینترتینمنت» قرار است گیم پلی گسترده‌‌تری از بازی Star Wars Outlaws را در شوکیس Ubisoft Forward به نمایش بگذارد.

شما می‌توانید تریلر داستانی بازی Star Wars Outlaws را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.