تریلر جدیدی از قسمت اول بازی ایرانی Jim’s Nightmare منتشر شد + تاریخ انتشار

تریلر جدیدی از قسمت اول بازی ایرانی Jim’s Nightmare منتشر شد + تاریخ انتشار

بازی Jim’s Nightmare ساخته استودیوی ایرانی Pumpkiny Games تریلر جدیدی را منتشر کرد. این بازی توسط Sky Den Games منتشر خواهد شد.

<!–

–>

تماشای تریلر این بازی

تریلر جدیدی از قسمت اول بازی ایرانی Jim's Nightmare منتشر شد + تاریخ انتشار - ویجیاتوتریلر جدیدی از قسمت اول بازی ایرانی Jim's Nightmare منتشر شد + تاریخ انتشار - ویجیاتو

این پروژه اولین بار توسط کسری کیوان‌فر یا Kasra KGS دست ساخت قرار گرفت و در طول روند دو ساله این بازی، شاهد بزرگ‌‎تر شدن استودیوی Pumkiny Games بودیم. در حال حاضر یک تیم ۶ نفره از بازی‌سازهای داخلی و خارجی روی این اثر کار می‌کنند.

بازی مذکور در ژانر وحشت روان‌شناختی ساخته شده و در توضیحات این اثر آمده:

یک ماجراجویی روانشناختی در سبک اشاره و کلیک را تجربه کنید و حقیقت بیماری روانی جیم و سفر او در «Jim’s Nightmare» را دنبال کنید. جیم یک یک گانگستر سابق است که در ذهن خود گیر افتاده و دشمنانش نمی‌گذارند که از این بند راهی پیدا کند. از تمام آیتم‌هایی که دارید برای زنده ماندن و حل معماها استفاده کنید.

آیا می‌توانید از تله‌ها عبور کنید، سلامت عقل خود را مدیریت کنید و برای فرار از خطر زنده بمانید و راز زندگی جیم را کشف کنید؟

این بازی در تاریخ ۴ آوریل (۱۶ فروردین) برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید برای حمایت از این بازی، وارد صفحه استیم اثر شده و آن را به Wishlist خود اضافه کنید.


قاتل جدید بازی های شوتر چیه و چرا؟

ساخت فصل دوم سریال Shogun بعید به نظر می‌رسد - ویجیاتوساخت فصل دوم سریال Shogun بعید به نظر می‌رسد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.