انیمیشن Kung Fu Panda 4 افتتاحیه موفقی در سینماها داشته است

انیمیشن Kung Fu Panda 4 افتتاحیه موفقی در سینماها داشته است

انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴ (Kung Fu Panda 4) بالاخره در سینماها اکران شده و توانسته فروش خوبی را در باکس آفیس تجربه کند. 

<!–

–>

پاندای کونگ فو کار ۴ بازخوردهای ضد و نقیضی از منتقدان کسب کرده، اما در روز افتتاحیه خود ۱۹.۴ میلیون دلار فروش داشته باشد و دومین افتتاحیه برتر این فرانچایز محسوب می‌شود. انیمیشن اول پاندای کونگ فو کار ۱ در سال ۲۰۰۸ توانسته بود ۲۰ میلیون دلار در شب افتتاحیه خود فروش داشته باشد. 


مطلب پیشنهادی:۸ انیمیشن محبوب دیزنی که بهترین درس زندگی را می‌دهنداز تجربه چیزهای جدید، تا مسئولیت‌پذیری
۸ انیمیشن محبوب دیزنی که بهترین درس زندگی را می‌دهند۸ انیمیشن محبوب دیزنی که بهترین درس زندگی را می‌دهند

پیش‌بینی می‌شود که انیمیشن Kung Fu Panda 4 بتواند تا پایان آخر هفته ۵۵ میلیون دلار فروش داشته باشد. نکته قابل توجه این است که برای ساخت این انیمیشن با بودجه ۸۵ میلیون دلار ساخته و می‌تواند به راحتی به سوددهی برسد. بازخوردهای بینندگان این انیمیشن خوب بوده و نمره A- را از سینمادوستان در CinemaScore دریافت کرده است.

انیمیشن Kung Fu Panda 4انیمیشن Kung Fu Panda 4

پو در قسمت چهارم آماده است تا از نقش جنگجوی اژدها بازنشسته و به یک رهبر معنوی تبدیل شود. او باید متعاقبا جانشین خود، روباهی به نام ژن را تربیت کند. با این حال، تهدید جدیدی توسط یک شرور به نام آفتاب‌پرست ایجاد می‌شود که می‌تواند دشمنان گذشته را بازگرداند. در این دنباله شاهد بازگشت جک بلک خواهیم بود که در یک دهه گذشته از این شخصیت فاصله گرفته بود. 

همچنین باید به فیلم Dune: Part Two نیز اشاره کنیم که توانسته در روز گذشته ۱۲.۳ میلیون دلار فروش داشته باشد تا در دومین هفته اکران خود نیز فروش ۴۴ میلیون دلاری را تجربه کند. انتظار می‌رود فروش داخلی Dune: Part Two تا پایان اخر هفته دوم به ۱۵۰ میلیون دلار برسد. 


مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۱۰ مورد از بهترین سریال‌های Scooby-Dooداستان‌های اسکوبی دو و گنگ دوست‌داشتنی
نگاهی به ۱۰ مورد از بهترین سریال‌های Scooby-Dooنگاهی به ۱۰ مورد از بهترین سریال‌های Scooby-Doo


قاتل جدید بازی های شوتر چیه و چرا؟

انیمیشن Kung Fu Panda 4 افتتاحیه موفقی در سینماها داشته است - ویجیاتوانیمیشن Kung Fu Panda 4 افتتاحیه موفقی در سینماها داشته است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.