تریلر بازی لغو شد‌ه‌ی چندنفره‌ی آنلاین مرد عنکبوتی لو رفت

چند ماه پیش خبری منتشر شد که از هک بزرگ اطلاعات استودیو اینسامنیاک گیمز و انتشار آن در اینترنت خبر می‌داد. از طریق آن هک ویدئوهای مختلف و البته برخی از برنامه‌های آتی استودیو اینسامنیاک گیمز درز پیدا کرد. اخیراً تریلر جدیدی در فضای مجازی لو رفته است که به یکی از پروژه‌هایی اشاره دارد که نامش در آن هک بزرگ دیده می‌شد؛ بله منظورم پروژه‌ی آنلاین کنسل‌شده‌ی Spider-Man: The Great Web است.

این تریلر نسخه چندنفره بازی‌های مرد عنکبوتی Insomniac را نشان می‌دهد که مایلز مورالز و گوئن استیسی با نام مستعار اسپایدر-گوئن در میان شخصیت‌های قابل بازی در حال مبارزه با شش خبیث (Sinister Six) هستند. به نظر می‌رسد که این یک بازی آنلاین پنج نفره بوده که بر اساس ساختار بازی‌های لایو سرویس یا همان سرویس محور ساخته شده است، چیزی شبیه به بازی آنلاین لغو شده لست آو آس از استودیو ناتی داگ. به نظر می‌رسد که ایده‌ی جذاب مولتی‌ورس یکی از کلیدی‌ترین مفاهیم این بازی آنلاین لغوشده بوده و در شخصی‌سازی شخصیت‌ها هم نقش زیادی داشته است.

spider-man-the-great-web-

بازی Spider-Man: The Great Web قرار بود یک بازی چندنفره آنلاین باشد که شخصیت اسپایدر گوئن هم در آن برای اولین‌بار قابل‌بازی بود.

Spider-Man: The Great Web هرگز به طور رسمی معرفی نشد و به نظر می‌رسد این تریلر لو رفته اساساً یک تریلر مفهومی است که برای استفاده داخلی در نظر گرفته شده است. علیرغم موفقیت اولیه Helldivers 2 که یکی از موفقیت‌های شگفت‌انگیز میان بازی‌های اوایل سال ۲۰۲۴ بوده است، لغو بی سر و صدا این بازی آنلاین در بحبوحه  فاصله گرفتن و تغییر گسترده‌تر سونی از بازی‌های سرویس محور رخ می‌دهد،

در نهایت، مشخص نیست که چرا اینسامنیاک تصمیم گرفت The Great Web را لغو کند. با این حال، نقشه راه فاش‌شده آن‌ها برای چندین سال آینده به پروژه‌های برنامه‌ریزی‌شده متعددی از جمله چندین بازی مارول اشاره دارد. سایت IGN درباره‌ی این پروژه و تریلر لو رفته با پلی‌استیشن ارتباط برقرار کرده است و خواهان شفاف‌سازی بیشتر درباره‌ی برنامه‌های اولیه در رابطه با بازی The Great Web شده است.

در این میان ، پشتیبانی از بازی مرد عنکبوتی ۲ ادامه دارد و آپدیت ۱.۰۰۲.۰۰۰ قابلیت‌های جدیدی مثل حالت نیو گیم پلاس، لباس‌های جدید و موارد دیگر را به این بازی اضافه کرده است. همچنین به نظر می‌رسد که این به‌روزرسانی به‌طور تصادفی یک آرک داستانی کامل برای بسته‌ الحاقی آینده این بازی، معروف به Beetle Villain Arc را نشان داده است. مشخص نیست که اینسامنیاک گیمز چه برنامه‌های دیگری برای مرد عنکبوتی ۲ دارد. این بازی توانسته تا فوریه ۲۰۲۴ بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش کند.

منبع: IGN

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.