تام کروز در فیلم جدید کارگردان The Revenant ایفای نقش خواهد کرد

تام کروز در فیلم جدید کارگردان The Revenant ایفای نقش خواهد کرد

بنابر گزارش ددلاین، تام کروز قرار است در فیلم بعدی و بدون نام الخاندرو گونسالس اینیاریتو، کارگردان مطرح و برنده اسکار مکزیکی، به ایفای نقش بپردازد. این نخستین فیلم انگلیسی‌زبان اینیاریتو پس از The Revenant خواهد بود که برای این کارگردان و همین‌طور بازیگر نقش اصلی آن یعنی دی‌کاپریو جایزه اسکار در پی داشت.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۱۰ اژدها قدرتمند در قاب سینما و تلویزیوناز «گودزیلا» تا «بازی تاج و تخت»
۱۰ اژدها قدرتمند در قاب سینما و تلویزیون۱۰ اژدها قدرتمند در قاب سینما و تلویزیون

اینیاریتو علاوه بر اینکه کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم مذکور را بر عهده دارد، به همراه سابینا برمن کار نویسندگی آن را نیز انجام خواهد داد. طبق اطلاعات موجود، برخی از همکاران سابق اینیاریتو در فیلم سینمایی تحسین‌شده Birdman مثل الکساندر دینلاریس و نیکلاس جیکابون برای پروژه جدید بازخواهند گشت.

تام کروز چندی پیش یکی قرارداد همکاری استراتژیک و طولانی‌مدت با کمپانی برادران وارنر امضا کرد و فیلم جدیدش به کارگردانی سازنده فیلم Babel (با هنرنمایی برد پیت و کیت بلانشت)، نخستین پروژه در این همکاری بزرگ خواهد بود. همچنین بد نیست بدانید طبق گزارش‌ها کروز برای پیوستن به جدیدترین و آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو در حال انجام مذاکره است.

در حال حاضر هیچ‌گونه جزئیات دیگری مثل تیم بازیگری و فیلم‌نامه از اثر جدید الخاندرو گونسالس اینیاریتو در دسترس نیست و باید منتظر اعلامیه‌های بعدی او یا استودیو سازنده ماند.


مطلب پیشنهادی:۱۲ فیلم ترسناک که بر اساس داستان‌ واقعی ساخته شدنددر این آثار حقیقت ترسناک‌تر از داستان است!
۱۲ فیلم ترسناک که بر اساس داستان‌ واقعی ساخته شدند۱۲ فیلم ترسناک که بر اساس داستان‌ واقعی ساخته شدند


داستان کامل پاپی پلی تایم ۳

سریال Game of Thrones قرار بود با یک سه‌گانه سینمایی به پایان برسد - ویجیاتوسریال Game of Thrones قرار بود با یک سه‌گانه سینمایی به پایان برسد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.