تاریخ پخش فصل دوم سریال The Last of Us اعلام شد

تاریخ پخش فصل دوم سریال The Last of Us اعلام شد

پیش از این فرض بر این بود که با توجه به برنامه فیلم‌برداری، فصل دوم سریال The Last of Us شبکه HBO در سال ۲۰۲۵ پخش شود و اکنون این شبکه به صورت رسمی تایید کرده که این موضوع حقیقت دارد.

<!–

–>

فیلم‌برداری فصل جدید قرار بود در ژانویه ۲۰۲۴ آغاز شود، اما اخیرا به دلیل مشغله کاری پدرو پاسکال کمی به عقب افتاد. تاریخ شروع رسمی فیلمبرداری فصل دوم The Last of Us اکنون ۲۰ فوریه ۲۰۲۴ (۱ اسفند) است و انتظار می‌رود تا ۹ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) ادامه داشته باشد.


مطلب پیشنهادی:چگونه سریال Kaleidoscope نتفلیکس را تماشا کنیم؟سریالی که اپیزودهای آن هیچ ترتیب خاصی ندارد!
چگونه سریال Kaleidoscope نتفلیکس را تماشا کنیم؟چگونه سریال Kaleidoscope نتفلیکس را تماشا کنیم؟

برنامه فیلم‌برداری پدرو پاسکال شامل Gladiator 2، Fantastic Four و The Maldalorian است. مشخص نیست فصل سوم چه زمانی فیلم‌برداری و پخش خود را آغاز می‌کند.

این افشاگری زمانی رخ داد که مجله GQ از نیل دراکمن پرسید «مردم حدس می‌زنند که چگونه فصل دوم چنین بازی بزرگی را در بر خواهد گرفت. آیا فصل بعد کل قسمت دوم را در بر می‌گیرد؟» که دراکمن پاسخ داد: «بیشتر از یک فصل است».

The Last of UsThe Last of Us

تاریخ پخش در سال ۲۰۲۵ ممکن است برای طرفداران ناامید کننده باشد، اما انتظار ارزش آن را دارد. اقتباس HBO از The Last of Us موفقیت بزرگی بود و اولین قسمت آن با ۴.۷ میلیون بیننده در روز اول نمایش داده شد.

اپیزودهای هفتگی پس از آن هفته به هفته از رتبه‌بندی بینندگان قبلی پیشی گرفتند و سریال به طور میانگین ۳۲ میلیون بیننده در هر قسمت داشت.

جشنواره استریمینگ لیویتو با جوایز جذاب و یک سورپرایز ویژه شروع شد. تو این جشنواره درصورتی که به حد نصاب امتیاز برسید می‌تونید با لیویتو قرارداد ببندید و اسپانسر دائمی برای استریم‌های خودتون پیدا کنید! این فرصت طلایی رو از دست ندین.


مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Last of Us | قسمت آخرمتفکرانه ترین اقتباس از بازی‌های ویدیویی
نقد سریال The Last of Us | قسمت آخرنقد سریال The Last of Us | قسمت آخر


تریلر جی تی ای ۶ | جزییاتی که باید بدونیم

کارگردان فیلم The Legend of Zelda چیزی شبیه به آثار میازاکی بسازد - ویجیاتوکارگردان فیلم The Legend of Zelda چیزی شبیه به آثار میازاکی بسازد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.