آپدیت سوم بازی Forza Motorsport هفته آینده منتشر می‌شود

آپدیت سوم بازی Forza Motorsport هفته آینده منتشر می‌شود

استودیو Turn 10 به تازگی جزئیات به‌روزرسانی بزرگ بعدی Forza Motorsport را منتشر کرده که بازیکنان باید منتظر چیزهای زیادی باشند.

<!–

–>

هنگامی که آپدیت ۳ در اوایل هفته آینده عرضه شود، قبل از هر چیز، یک پیست جدید به نام Hockenheim اضافه می‌کند که دارای سه طرح‌بندی منحصر به فرد است.

علاوه بر این، خودروهای Spotlight جدیدی برای Contemporary Tour در حالت حرفه‌ای و همچنین سری Featured Multiplayer و رویدادهای Rivals را به همراه خواهد داشت.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Minecraft Legendsمایکروسافت، لطفا بسه!
بررسی بازی Minecraft Legendsبررسی بازی Minecraft Legends

فراتر از آن، می‌توانید انتظار چندین اصلاح و بهبود جدید در گیم‌پلی، ۳۳ لباس راننده جدید برای اضافه کردن به گزینه‌های سفارشی‌سازی، ۵ اتومبیل جدید Car Pass و موارد دیگر را داشته باشید.

Forza MotorsportForza Motorsport

پس از انتشار به‌روزرسانی ۳ در هفته آینده، محتوای لایو آن – شامل اتومبیل‌های Car Pass، اتومبیل‌های Spotlight، تورهای Career Mode و رویدادهای چندنفره ویژه – در ۱۴ دسامبر در دسترس قرار خواهند گرفت.

استودیو Turn 10 همچنین تایید کرده که Update 4 در اواسط ماه ژانویه منتشر خواهد شد. Forza Motorsport هم‌اکنون برای Xbox Series X/S و PC در دسترس قرار دارد.

دوست داری استریمر بشی؟ با مراجعه به آکادمی لیویتو، می‌تونید به صورت حضوری با تجهیزات حرفه‌ای استریمرها آشنا شید و تصمیم‌گیری درباره سرمایه‌گذاری تو این دنیا رو با آگاهی کامل انجام بدی. آکادمی لیویتو حتی به شما مشاوره میده که چجوری از بودجتون برای خرید سیستم و تجهیزات استریم بهترین استفاده رو ببرید.


مطلب پیشنهادی:۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشانزمین کاملا هم یک بیابون بی آب و علف نیست
۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشان۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشان


تریلر جی تی ای ۶ | جزییاتی که باید بدونیم

کارگردان فیلم The Legend of Zelda چیزی شبیه به آثار میازاکی بسازد - ویجیاتوکارگردان فیلم The Legend of Zelda چیزی شبیه به آثار میازاکی بسازد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.