تاریخ عرضه Paper Mario: The Thousand-Year Door اعلام شد

تاریخ عرضه Paper Mario: The Thousand-Year Door اعلام شد

نینتندو تاریخ انتشار دو عنوان جدید نینتندو سوییچ را اعلام کرد. در پایان ویدئوی جدیدی که به مناسبت روز ماریو در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، نینتندو تایید کرد که Paper Mario: The Thousand-Year Door در ۲۳ می (۳ خرداد ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد.

<!–

–>

در کنار این اعلامیه، شرکت ناشر ژاپنی همچنین فاش کرد که بازی Luigi’s Mansion 2 HD در تاریخ ۲۷ ژوئن (۷ تیر ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد. اولین بار هفته گذشته خبر رسید که نینتندو در روز ماریو از تاریخ دقیق بازی‌ها رونمایی خواهد کرد و همینطور شد.

نسخه بصری بهبود یافته بازی Luigi’s Mansion: Dark Moon که در ابتدا برای Nintendo 3DS در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، در خرداد ماه امسال معرفی شد. عنوان Luigi’s Mansion 2 HD، قرار است تابستان سال آینده برای سوییچ منتشر شود.


مطلب پیشنهادی:چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]قدرت جذاب شبیه‌سازها
چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]

نسخه بازسازی شده Paper Mario: The Thousand-Year Door که در شهریور ماه معرفی شد نیز در سال ۲۰۲۴ خواهد شد، دو دهه پس از عرضه اولیه بازی برای کنسول GameCube.

The Thousand-Year Door که ماریو را در تلاش برای نجات پرنسس پیچ از دست گروهی از بیگانگان به نام X-Nauts نشان می‌دهد، عاشقان زیادی در میان طرفداران دارد که بسیاری از آن‌ها معتقدند این بهترین نقش آفرینی در سری ماریو است.

Paper MarioPaper Mario

تایید تاریخ انتشار هر دو بازی پس از انتشار خبری مبنی بر همکاری دوباره نینتندو و ایلومینیشن بر روی فیلم جدید Super Mario Bros منتشر شد. طبق اعلام نینتندو، این فیلم که بر اساس «دنیای برادران سوپر ماریو» ساخته شده، برای اکران در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۶ برنامه ریزی شده است.

شیگرو میاموتو، خالق ماریو و کریس ملدنری،‌ مدیرعامل ایلومینیشن، تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود. ارون هورواث و مایکل جلنیک دو کارگردان انیمیشن خواهند بود و نویسندگی آن هم بر عهده متیو فوگل قرار دارد. بودجه فیلم به‌طور مشترک توسط یونیورسال و نینتندو تامین شده و انتشار جهانی آن هم توسط یونیورسال انجام می‌شود.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomماجراجویی یعنی این!
بررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomبررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom


قاتل جدید بازی های شوتر چیه و چرا؟

ساخت فصل سوم سریال انیمیشنی Invincible آغاز شده است - ویجیاتوساخت فصل سوم سریال انیمیشنی Invincible آغاز شده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.