تاریخ عرضه بازی EA Sports FC 24 مشخص شد | جدیدترین خبرهای جانشین FIFA 24

شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) در چند روز اخیر اطلاعات تازه‌ای را درباره جانشین فیفا ۲۴، یعنی بازی EA Sports FC 24 به اشتراک گذاشته است. در ادامه این مطلب با تکنولایف همراه باشید.

اطلاعات تازه‌ای درباره لیگ‌های لایسنس شده در بازی، جزئیاتی درباره گیم‌پلی و تاریخ دقیق عرضه اثر توسط EA منتشر شده است. در این بین مهم‌ترین خبر شاید بتوان گفت مربوط به تاریخ عرضه بازی EA Sports FC 24 بوده و درست طبق شایعات اخیر، تایید شده که این اثر در تاریخ ۷ مهر ماه (۲۹ سپتامبر) در دسترس قرار می‌گیرد.

این بازی اولین نسخه از شبیه‌ساز فوتبالی EA است که تحت نام فیفا منتشر نمی‌شود. خبر این قطع همکاری با فیفا چند ماه پیش منتشر شد و پس از آن بود که الکترونیک آرتز اعلام کرد از این پس آثار خود را با نام EA Sports FC عرضه خواهد کرد.

چند روز پیش EA تریلری کوتاه از بازی EA Sports FC 24 منتشر کرد و دست به رونمایی از کاور نسخه Ultimate Edition نیز زد که مورد انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفت.

به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز سعی داشته با نمایش یک تصویر پر زرق و برق که در آن چهره‌هایی نظیر الکس اسکات (Alex Scott)، دیدیر دروگبا (Didier Drogba)، لوئیس فیگو (Luís Figo)، رونالدینیو (Ronaldinho)، لیا ویلیامز (Leah Williams) و ارلینگ هالند (Erling Haaland) به چشم می‌خورد، نشان دهد که تغییر نام هیچ تاثیر منفی‌ای روی آینده نداشته و تیم سازنده قرار است با قدرت در مسیر خود حرکت کند. قابل ذکر است که تصویر ارلینگ هالند برای اولین بار قرار است کاور اصلی نسخه استاندارد بازی EA Sports FC 24 باشد.

تاریخ عرضه بازی EA Sports FC 24 مشخص شد | جدیدترین خبرهای جانشین FIFA 24

در همان روزی که کاور شلوغ نسخه Ultimate Edition منتشر شد، EA اعلام کرد که قرار است به زودی گیم‌پلی بازی را نیز به نمایش بگذارد. گیم‌پلی این اثر هم مطابق قول الکترونیک آرتز منتشر شد و علاوه بر آن، اخباری درباره قراردادهای موفق این شرکت با لیگ‌های مختلف به اشتراک گذاشته شد که می‌توانند نقش مهمی در آینده خوب این بازی فوتبالی داشته باشند.

EA یک قرارداد انحصاری با لیگ جزیره امضا کرده که به این شرکت اجازه می‌دهد تمامی بازیکنان، باشگاه‌ها و استادیوم‌های انگلیس را به بازی خود اضافه کند. یک قرارداد انحصاری مشابه نیز با یوفا بسته شده که تا چند سال آینده پابرجا خواهد بود. علاوه بر این موارد، الکترونیک آرتز اعلام کرده که قرارداد طولانی‌مدتی نیز با لالیگا به امضا رسانده است.

به نظر می‌رسد که در بازی EA Sports FC 24 نسبت به قبل بهای بیشتری به فوتبال زنان داده شده است. حالا قرار است Liga F اسپانیا و Frauen-Bundesliga آلمان به سوپرلیگ فوتبال زنان، لیگ ۱ فوتبال زنان فرانسه، لیگ ملی فوتبال زنان و لیگ قهرمانان اروپای فوتبال زنان که در بازی فیفا ۲۳ وجود داشتند، اضافه شوند. همچنین قرار است زنان برای اولین بار در Ultimate Team حضور داشته باشند.

در ادامه این خبرها شرکت EA کمی هم درباره ویژگی‌های جدید این اثر توضیح داد. اگر چه عموم گفته‌های این شرکت بی‌اهمیت بوده و فقط برای بازاریابی بود، اما در این درباره Hypermotion V، Frostbite Engine و Play Styles صحبت شد.

تاریخ عرضه بازی EA Sports FC 24 مشخص شد | جدیدترین خبرهای جانشین FIFA 24

به لطف هایپرموشن ۵ حرکات بازیکنان در بیش از ۱۸۰ مسابقه فوتبال ضبط شده‌اند و حالا طبق گفته EA از آن‌ها برای ارائه واقع‌گرایانه‌ترین انیمیشن‌ها در کل فرنچایز استفاده شده است. یکی از ویژگی‌های جدید ارائه شده با موتور فراست‌بایت هم طبیعی شدن حرکت لباس‌ها و گرافیک بهتر آن‌ها است. اضافه شدن Sapient Technology که با وجود آن حالت بدن بازیکنان ۱۰ برابر دقیق‌تر از قبل خواهد بود و بخش Match Day جدید که با پیش‌نمایش‌های پویا و کارشناسان مختلف همراه است، از دیگر تغییراتی هستند که در بازی EA Sports FC 24 شاهدشان خواهیم بود.

در انتها نیز باید به یک تکنولوژی جالب به نام Play Styles اشاره کنیم که الکترونیک آرتز آن را با همکاری Opta پیاده‌سازی کرده است. به لطف این قابلیت هر بازیکن قابلیت‌های منحصر به فرد خود را در بازی نشان می‌دهد و به عبارت دیگر امضای خاص خود را خواهد داشت.

جدای از این موارد EA دست به معرفی بازی موبایل FC Mobile زد که جانشین فیفا موبایل است و از FC Tactical که اثری در سبک نوبتی خواهد بود، رونمایی کرد.

بازی EA Sports FC 24 قرار است هفتم مهر ماه برای ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه شود. کسانی که نسخه Ultimate Edition را پیش‌خرید کرده باشند هم در روز جمعه مورخ ۳۱ شهریور ماه (۲۲ سپتامبر) می‌توانند به بازی دسترسی داشته باشند.

این بود جدیدترین خبرها درباره بازی EA Sports FC 24. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. نظر شما درباره جانشین فیفا ۲۴ چیست؟ دوست دارید چه تغییراتی را در این اثر ببینید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

ads

اگر به دنبال یک ایرپاد جدید و متفاوت هستید، بررسی فری بادز ۵i از هواوی را بخوانید.

بررسی هندزفری هواوی Freebuds 5i

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.