تاریخ انتشار Tortuga: A Pirate’s Tale مشخص شد؛ تریلر جدید آن را تماشا کنید

کمپانی Kalpyso Media و استودیوی Gaming Minds به تازگی از تاریخ انتشار بازی ماجراجویی و استراتژی Pirate Tortuga: A Pirate’s Tale برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی رونمایی کرده‌اند.

این بازی در مراسم گیمزکام سال جاری معرفی شد و جدیدترین بازی استودیوی آلمانی Gaming Minds محسوب می‌شود که با آثاری مانند Railway Empire، پورت رویال ۴ و Grand Ages: Medieval شناخته شده است. از نظر ژانر، Tortuga به عنوان یک اثر استراتژی مبتنی بر نوبت و شبیه‌ساز معرفی شده است. موضوع اصلی آن دزدان دریایی در قرن هفدهم میلادی است و شامل عناصری مانند حمله به شهرک‌ها، کشتی‌های دیگر و غارت می‌شود. به نظر می‌رسد که کشتی‌ها هم از نظر ظاهر و هم از نظر عملکرد کاملا قابل شخصی‌سازی هستند و تا ۱۸ نوع مختلف کشتی برای انتخاب وجود دارد.

بازیکن نقش کاپیتان دزدان دریایی را بر عهده می‌گیرد و چیزهای مختلفی را از خدمه گرفته تا تدارکات را کنترل خواهد کرد. بازیکنان می‌توانند دوستان و دشمنان خود را انتخاب کنند و با کسب تجربه‌ و پیشرفت در بازی، مهارت‌های مختلفی را بدست آورند که به نظر می‌رسد به طور کلی بیش از ۳۵ توانایی وجود دارد.

بازی Tortuga

جهان بازی یعنی دریای کارائیب به طور کلی در دست نیروهای اسپانیایی، هلندی، انگلیسی و فرانسوی است. بازیکنان بسته به سبک بازی خود می توانند انتظار بیش از ۲۵ ساعت گیم‌پلی را داشته باشند. البته ماموریت‌هایی فرعی نیز وجود خواهد داشت که بازیکن می‌تواند آن‌ها را نیز انجام دهد. جالب است بدانید که در سفر خود برای تبدیل شدن به ترسناک‌ترین و باشکوه‌ترین کاپیتان دزدان دریایی، این فرصت را خواهید داشت که چندین دزد دریایی مشهور تاریخ را بشناسید و با آن‌ها تعامل کنید.

بازی Tortuga: A Pirate’s Tale در تاریخ ۱۹ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۲۹ دی ۱۴۰۱) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. تاریخ انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ اعلام نشده است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را که به شخصی‌سازی متنوع کشتی می‌پردازد، مشاهده کنید.

منبع: Gematsu


لگو سری  Pirate Ship کد 31109
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت
کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.