فروش تکن ۷ از ۱۰ میلیون نسخه عبور کرد

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، فروش بازی مبارزه‌ای تکن ۷ از ۱۰ میلیون نسخه عبور کرده است.

تکن (Tekken) یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های مبارزه‌ای در دهه‌ی گذشته بوده است و با هفتمین نسخه، موفقیتی عظیم در فضای ژانر مبارزه‌ای کسب کرد. این نسخه که به دلیل مکانیک‌ها و فهرست مبارزان متنوعش مورد تحسین قرار گرفت، پس از عرضه پشتیبانی و بسته‌های الحاقی زیادی دریافت کرد. این شامل انواع مبارزان مهمان مانند نوکتیس (Noctis) از فاینال فانتزی ۱۵، گیز هاوارد (Geese Howard) از فیتال فیوری و حتی نگان از واکینگ دد می‌شود. حال به تازگی کاتسوهیرو هارادا (Katsuhiro Harada)، تهیه‌کننده‌ی این سری مشهور، نقطه عطف جدیدی را در فروش بازی اعلام کرده است. 

این موفقیت بزرگ برای تکن ۷ در فروش بازی که بالاتر از هر نسخه‌ی قبلی محسوب می‌شود، جای تحسین دارد. میزان فروش قبلی ثبت شده برای بازی، ۸ میلیون نسخه بود که پس از انتشار نسخه‌های دیجیتالی جدید بازی نظیر نسخه‌ی Definitive با افزایش فروش مواجه شد. اکنون این سری از آستانه‌ی فروش دیگری عبور کرده است و این نه تنها آن را به یکی از پرفروش‌ترین آثار این سری بلکه به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای تاریخ تبدیل می‌کند.

بازی Tekken 7

هارادا به تازگی در توییتر اظهار داشته که بازی موفق به فروش بیش از ۱۰ میلیون نسخه شده است. این آمار همچنین به این معنی است که کل سری تکن تاکنون بیش از ۵۴ میلیون نسخه فروخته است. او همچنین از طرفداران برای حمایت طولانی مدت آن‌ها تشکر کرد. از طرفی با توجه به آمار فروش جدید، تکن ۷ ششمین بازی مبارزه‌ای پرفروش تاریخ است و در میان برخی از بازی‌های موفق دیگر مانند استریت فایتر ۲ قرار می‌گیرد. از دیگر بازی‌های برتر می‌توان به مورتال کامبت ۱۱، Super Smash Bros. Brawl و مورتال کامبت ایکس اشاره کرد.

با پشتیبانی از تکن ۷، باندای نامکو همچنین روی نسخه‌ی جدید این بازی یعنی تکن ۸ کار می‌کند که به نظر قرار است تحولی را در این سری حداقل از نظر بصری ایجاد کند. این بازی شش ماه پس از وقایع بازی قبلی و پس از شکست هیهاچی میشیما به دست کازویا اتفاق می‌افتد؛ جایی که جین کازاما در یک مبارزه‌ی مورد انتظار به مصاف پدرش خواهد رفت.

تکن ۷ در حال حاضر برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: Destructiod


ماوس پد هومرو طرح بازی Tekken مدل A2390
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت
کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.