تاریخ انتشار فصل دوم سریال Good Omens مشخص شد

تاریخ انتشار فصل دوم سریال Good Omens مشخص شد

طبق اخبار جدید، تاریخ انتشار فصل دوم سریال Good Omens (فال نیک) سرانجام مشخص شده و این مجموعه قرار است در تاریخ ۲۸ جولای (۶ مرداد ۱۴۰۲) از سرویس آمازون پرایم ویدیو پخش شود. این سریال بر اساس رمان Good Omens: The Nice and Accurate Prophecies of Agnes Nutter، اثری مشترک از تری پرچت و نیل گیمن ساخته شده است.


مطلب پیشنهادی:نقد سریال ۱۸۹۹ | کشتی رمز و رازپازل دیگری از سازندگان سریال Dark که باید تماشا کنید
نقد سریال 1899 | کشتی رمز و رازنقد سریال 1899 | کشتی رمز و راز

طبق اعلام آمازون، فصل دوم به بررسی خطوط داستانی می‌پردازد که فراتر از منبع اصلی است. به نوعی قصد دارد درباره دوستی عجیب و غریب بین آزیرافال؛ یک فرشته بداخلاق و فروشنده کتاب و شیطانی به نام کرولی شفاف‌سازی کند. علاوه بر دو شخصیت اصلی سریال، یعنی دیوید تننت در نقش کرولی و مایکل شین در نقش آزیرافال، مارک گیتیس، نیام والش، درک جاکوبی و ریس شیراسمیت نیز به نقش‌های خود بازمی‌گردند.

سریال Good Omensسریال Good Omens

علاوه بر آن نینا سوسانیا، مگی سرویس، شلی کان، لیز کار، میراندا ریچاردسون و کوئلین سپولودا بازیگران جدیدی هستند که در فصل دوم سریال Good Omens به ایفای نقش خواهند پرداخت. جان هم نیز قرار است نقش خود را به عنوان «جبرئیل» تکرار کند و در کنار او دون مککیچان به نقش «میکائیل» و گلوریا اوبیانیو نیز نقش اوریل را بازی خواهد کرد. اما بندیکت کامبربچ و فرانسیس مک‌دورمند که در فصل اول به ایفای نقش پرداخته بودند در فصل دوم حضور نخواهند داشت.

نیل گیمن نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و شورانر در کنار داگلاس مکینون همکاری می‌کند. گیمن همچنین مشغول کار روی فصل دوم سریال محبوب Sandman است که از نتفلیکس پخش خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:چگونه سریال Kaleidoscope نتفلیکس را تماشا کنیم؟سریالی که اپیزودهای آن هیچ ترتیب خاصی ندارد!
چگونه سریال Kaleidoscope نتفلیکس را تماشا کنیم؟چگونه سریال Kaleidoscope نتفلیکس را تماشا کنیم؟


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتواطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.