تاد هاوارد: سریال تلویزیونی The Elder Scrolls ساخته نمی‌شود

در پی موفقیت سریال تلویزیونی «فال‌اوت» (Fallout)، «تاد هاوارد» (Todd Howard)، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی استودیو Bethesda Games به احتمال ساخت یک مجموعه نمایشی بر اساس فرانچایز The Elder Scrolls اشاره کرد. گفتنی است سریال Fallout به طور رسمی برای فصل دوم تمدید شد.

«تاد هاوارد» در مراسم فرش قرمز افتتاحیه سریال Fallout، به احتمال ساخت مجموعه تلویزیونی The Elder Scrolls اشاره کرد. او در پاسخ به سوال رسانه IGN گفت: «همه در مورد سریال The Elder Scrolls از من می‌پرسند و من به طور مداوم به آن‌ها جواب «نه» می‌دهم».

او در ادامه افزود: «شما هرگز نمی‌دانید آیا کسی قرار است چنین پروژه‌ای را تولید کند یا خیر. هیچ‌گونه اجباری برای ساخت یک کار با کیفیت بالا وجود نداشت. من نمی‌توانم آینده را پیش‌بینی کنم؛ اما سریال Fallout یکی از لذت‌بخش‌ترین پروژه‌هایی بوده که تا حالا انجام داده‌ام. ما بسیار هیجان‌زده هستیم و همه افراد حاضر در استودیو چنین حالتی را نشان می‌دهند».

سریال The Elder Scrolls

فصل اول سریال Fallout از شبکه اینترنتی Amazon در هفته جاری پخش شد. رسانه «ورایتی» (Variety) اخیراً گزارش داد که فیلم‌برداری فصل دوم سریال مذکور به ایالت کالیفرنیا منتقل خواهد شد. «کمیسیون فیلم کالیفرنیا» (California Film Commission) این هفته اعلام کرد که ۱۵۲ میلیون دلار مشوق مالیاتی به چندین نمایش اعطا کرده است که Fallout بزرگ‌ترین آن‌هاست.

بازیگرانی چون «الا پرنل» (Ella Purnell)، «والتون گاگینز» (Walton Goggins) و «آرون موتن» (Aaron Moten) در سریال Fallout ایفای نقش می‌کنند. بخش عمده فصل اول سریال در نیویورک فیلم‌برداری شده و بخش‌های اضافی در ایالت یوتا انجام شده است. شایان ذکر است آپدیت نسل نهمی بازی Fallout در اواخر این ماه منتشر می‌شود.

نظر شما درباره ساخت مجموعه تلویزیونی The Elder Scrolls چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.